استاندار گلستان گفت: در استان حدود ۸۰هزار نفر بیکار هستند که باید دستگاه‌های اجرایی بستر را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در کارگروه اشتغال استان گفت:تعهد تعیین شده اشتغال استان در امسال ۲۸ هزار و ۵۴۰ است، اما تلاش داریم در سال ۹۸ بیش از تعهد ۳۳ هزار شغل در سطح استان ایجاد کنیم.

او گفت: اگرچه ایجاد شغل کار سختی است، اما دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند موانع ایجاد اشتغال را حذف و روند کار را تسریع کنند.

او با اشاره به نرخ ۱۱ درصدی بیکاری استان در بهار ۹۸، گفت: گلستان جز ۱۰ استان کشور در برخورداری از ظرفیت‌های بالقوه است و این رتبه زیبنده استان نیست و همه دلسوزان استان باید در تبدیل توانمندی‌های بالقوه به بالفعل همکاری داشته باشند.

او ادامه داد:بیشتر فعالیت استان در فصل بهار به مشکلات حاصل از سیل مربوط بود، اما باید ضمن رفع مسایل سیل حرکت در مسیر ایجاد اشتغال و رونق تولید را تسریع کنیم.

حق شناس گفت: در حال حاضر قریب به ۸۰ هزار نفر در استان بیکار هستند و دستگاه‌های اجرایی باید بستر ایجاد اشتغال را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کنند و باید تلاش کنیم اشتغال از دست رفته را بازگردانیم.

انتهای پیام /گ
 
 

صحبت های استاندار در جلسه کارگروه اشتغال استان 

برچسب ها: استانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.