معاون دادستان مرکز خوزستان از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به موضوع حجاب در دادسرای اهواز و برخورد جدی با رفتار‌های خلاف عفت عمومی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد گراوند معاون دادستان مرکز خوزستان گفت: شعبه ویژه رسیدگی به موضوع حجاب و عفاف در دادسرای عمومی اهواز تشکیل و با رفتار‌های خلاف عفت عمومی برخورد می‌شود.

او بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با هنجارشکنان تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف و سیاست‌ها در دستگاه قضایی، حراست از اصول انقلاب اسلامی است که از جمله اصول مهم آن بحث عفاف، حجاب و رعایت ارزش‌های اسلامی است.

گراوند بیان داشت: دادستان عمومی اهواز رئیس کمیته قضایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که همواره به صورت هفتگی کمیته مربوطه را تشکیل و تمامی مسائل مهم این شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون دادستان مرکز خوزستان تصریح کرد: برگزاری این کمیته تاکنون نتایج خوبی جهت مقابله با هنجارشکنان داشته و این مسیر همچنان تا برچیدن تمامی ناهنجاری‌ها در جامعه ادامه دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: بر اساس قانون در گام اول تذکر شفاهی به سرنشینان خودرو‌ها داده می‌شود و در صورت مقاومت کردن، خودرو توقیف و برای سرنشینان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

محمد گراوند اظهار کرد: ما به اصولی که شهدای این انقلاب جان خود را برای آن نثار کردند، پایبندیم و مقابل هرگونه حرمت شکنی می‌ایستیم.

به گفته او، برخورد با متخلفان از ابتدای سال جاری تاکنون آغاز و به صورت جدی ادامه دارد و از شهروندان می‌خواهیم در این زمینه نهایت همکاری را با ماموران انتظامی و دستگاه قضایی داشته باشند.

موضوع سگ گردانی، کشف حجاب و بی حجابی به خصوص درون خودرو‌های شخصی از مواردی است که در ماه‌های گذشته مورد توجه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گرفته که در این خصوص به متخلفان هشدار‌های لازم داده شده و این طرح همچنان در سطح استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/گ

برخورد با بدحجابی در اماکن عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.