بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال نیامدم جای مامه تیام را پر کنم و می‌خواهم جای خودم بازی کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ دیاباته درباره حضورش در استقلال گفت: زمانی که در اروپا بودم نام استقلال را شنیده بودم اما وقتی مدیران این تیم با من مذاکره کردند انگیزه زیادی پیدا کردم تا به ایران بیایم و برای استقلال بازی کنم و به دنبال قهرمانی جدید بودم.

او ادامه داد: می دانستم استقلال تیم بزرگی در ایران است و هواداران زیادی دارد و درباره دربی شنیده بودم ‌و اطلاعاتی زیادی از این تیم دارم.

دیاباته درباره تجربه بازی در دربی گفت: دربی ایرانی را تجربه نکرده ام اما صبرانه منتظر هستم تا دربی شروع شود و در بازی باشم. فیلم دربی ها را دیدم و واقعا جالب بود. راجع به دربی تحقیق کردم و گل زدن را دوست دارم و در فرانسه لقبم شیخ بی محدودیت است و می خواهم برای استقلال در دربی گل بزنم.

دیاباته درباره تیام افزود: تیام بازیکن خوبی است و به استقلال نیامدم جای او را پر کنم و می خواهم جای خودم بازی کنم. اگر بعد از دو سال از ایران بروم سرم را بالا می گیرم که با افتخار رفتم. برای گلزنی اعتماد به نفس دارم و زمانی که اعتماد به نفس را از دست بدهید همه چیز را از دست می دهید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: لقب من بی محدودیت است و هیچ محدودیتی ندارم و هر وقت بتوانم گل می زنم و خودم را نشان می دهم.

وی ادامه داد: من شبیه دیاباته هستم و شبیه بالوتلی نیستم. شاید مردم فکر کنند همانند بالوتلی هستم. تمام تیم‌های فرانسه را دوست دارم، اما تیم محبوب امروز من استقلال است. خیلی خالصانه بگویم که رویای بازی کردن در استقلال را دارم و منتظرم لیگ هر چه زودتر شروع شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت :فکر برگشت به اروپا را ندارم و به تنها چیزی که فکر می‌کنم بازی برای استقلال است.

او درباره اینکه آیا تبریزی رقیب او است بیان کرد: من این دیدگاه را ندارم. تمامی بازیکنان هنگامی که من به استقلال آمدم پذیرای من بودند و از من استقبال کردند. از نظر من یک تیم  شبیه به یک گروه است. امیدوارم بهترین شروع فصل را داشته باشیم و برای خوشحال کردن هواداران تمام تلاشمان را می کنیم.


بیشتر بخوانید:

مهدی قائدی سوژه شد+ عکس

استقلال در جذب ۲ بازیکن خارجی به بن بست می‌خورد

مراسم جشن پیراهن استقلال لغو شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
اره قبل تو هم منشا و دیگران هم همینو دوست داشتن
آخرین اخبار