رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از راه اندازی درمانگاه یک روزه در روستای چهاربرج شهرستان دشتستان خبر داد.

مراد علی فولادوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: در این درمانگاه خدماتی همچون ارتوپد، اطفال، زنان و مامایی، پزشکی عمومی، تغذیه، روانشناسی، متخصص داخلی، جراحی سرپایی و داروخانه به بیماران ارائه ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه خدمات پزشکی درمانی و دارویی به صورت رایگان است تصریح کرد:  تا این لحظه به بیش ۲۵۰ نفر خدمات پزشکی ارائه شده است و یک بیمار اورژانسی نیز به بیمارستان برازجان اعزام شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بیان کرد: تاکنون سه درمانگاه صحرایی در روستای شول شهرستان گناوه، روستای چاه‌کوتاه شهرستان بوشهر و روستای چهاربرج شهرستان دشتستان راه اندازی شده است و برنامه‌های برای راه اندازی درمانگاه‌های دیگر در سایر نقاط استان بوشهر در حال انجام است.

فولادوند بیان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر طبق برنامه از پیش تعیین شده در طول سال یک بیمارستان صحرایی نیز در یکی از نقاط کم برخوردار استان بوشهر راه اندازی خواهد کرد.

وی بیان کرد:درمانگاه صحرایی از تاریخ ۸ تا ۱۸ شهریور در روستای گلدشت شهرستان دشتستان احداث خواهد شد.

احداث درمانگاه در روستای چهاربرج شهرستان گناوهاحداث درمانگاه در روستای چهاربرج شهرستان گناوهاحداث درمانگاه در روستای چهاربرج شهرستان گناوهاحداث درمانگاه در روستای چهاربرج شهرستان گناوهاحداث درمانگاه در روستای چهاربرج شهرستان گناوه

انتهای پیام/م

درمانگاه یک روزه در روستای چهاربرج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.