رئیس‌جمهور و فرمانده کل ارتش سوریه از خدمات و فداکاری‌های نیروهای این کشور در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، ­رئیس‌جمهور سوریه در سخنانی به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز تشکیل ارتش این کشور خطاب به نیرو‌های مسلح، گفت: دشمن به شجاعت و صلابت شما در میدان‌های جنگ اذعان کرد؛ چرا که ثابت کردید به حق حامیان آبروی این سرزمین و مردم آن هستید.

رئیس جمهور و فرمانده کل ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه در سخنرانی به مناسبت روز ارتش افزود: ارتش سوریه در راه دفاع از وطن و مردم آن از همه دارایی‌های گرانبهای خود گذشته و شگفت‌انگیزترین تصاویر قهرمانی و فداکاری را در جنگ علیه تروریسم و مقابله با متجاوزان، خلق کرده است.

وی خطاب به نیرو‌های مسلح به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز تشکیل ارتش افزود:‌ ای مردم عزیز و شریف... این روز را به شما تبریک می‌گویم.‌ ای قهرمانان از صمیم قلب هفتاد و چهارمین سالروز تشکیل ارتش دلاور را به شما تبریک می‌گویم. همچنین این روز عزیز را به شما افسران و سربازان تبریک می‌گویم و مراتب قدردانی مردم شریف این کشور را به شما ابلاغ می‌کنم، مردمی که به شما محبت و اطمینان دارند و جان فشانی‌ها می‌کنند؛ زیرا شما مجد، عظمت و پیروزی آن‌ها را به ارمغان آوردید و از سرزمین و حاکمیت آن‌ها دفاع کردید.

بشار اسد در ادامه خطاب به نیرو‌های ارتش سوریه اظهار داشت:‌ ای نیرو‌های مسلح دلیر ما به شما افتخار می‌کنیم.‌ای کسانی که عهد بستید و عمل کردید و زمانی که مردم وطن شما را فراخواندند به وظیفه خود عمل و ثابت کردید، حامیان آبرو و سرزمین هستید و در طول هشت سال جنگ علیه سوریه از همه چیز خود در راه دفاع از وطن و مردم آن گذشتید و در جنگ علیه تروریسم و مقابله با تجاوزگری‌ها شگفت انگیز‌ترین تصاویر قهرمانی و فداکاری را خلق کردید. شما آزادگانی بودید که در این راه از امانت محافظت و به رسالت خود عمل کردید و مسئولیت خود را پذیرفتید.

رئیس جمهور سوریه افزود: میدان‌های مردانگی، شجاعت و شرف شاهد فداکاری شما بود و خود دشمن پیش از دوستان به صلابت و مقاومت شما اذعان کرد و همه این‌ها برگرفته از ایمان پایدار و راسخ شما به خداوند متعال، وطن و عدالتِ مسئله‌ای است که از آن دفاع می‌کنید، مسئله مردمی که به وطن خود افتخار می‌کنند و برای جانفشانی در راه حمایت از عزت و استقلال خود آمادگی دارند و خوشا به حال مردمی که شما حامیان آن‌ها و خوشا به حال ارتشی که شما مردان آن و خوشا به حال وطنی که شما قلعه مستحکم آن هستید و طمع ورزی‌های متجاوزران در برابر در‌های این قلعه‌های مستحکم از هم فرو می‌پاشد و نابود می‌شود.

بشار اسد در پایان سخنان خود تصریح کرد: بار دیگر به شما به مناسبت چنین روزی تبریک می‌گویم. به شمایی که به وظیفه مقدس خود عمل می‌کنید. به شما می‌گویم: ما به شما اطمینان کامل داریم و این شمایید که حاملان مطمئن پیام وطن به حاضران و آیندگان هستید. همه نگاه‌ها به شما دوخته شده است و دل‌های میلیون‌ها سوری به آینده درخشان و نزدیک امیدوار است. خداوند ارواح پاک شهدای ما را قرین رحمت و جاودانگی کند و مجروحان را شفا دهد. پیروزی از آنِ وطن است... این روز بر شما مبارک باد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار