مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۱ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

غرق شدن نوجوان ۱۰ ساله در آب‌های ساحلی محمودآباد



کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: ساعت ۲۲ دیشب نوجوان امیر علی – ب اهل آمل در آب‌های ساحلی محمودآباد منطقه ستگ چین لاله غرق شد.

او افزود: این نوجوان در خارج از طرح سالم سازی دریا اقدام به شنا کرده بود و به دستور‌های ناجی غریق و تابلو‌های هشدار دهنده توجه نکرد غرق شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: با تلاش ناجیان غریق جسد این نوجوان ۱۰ ساله از آب بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی این شهرستان شد.

کریمیان با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.

او افزود: ناجیان غریق به دلیل مواج و طوفانی بودن دریا از ورود مسافران و گردشگران برای شنا در طرح سالم سازی دریا و خارج طرح جلوگیری خواهند کرد و شهروندان خواست به توصیه ایمنی ناجیان توجه کنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان از اول خردادماه آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.

کریمیان با بیان اینکه ساعت شنا در ۹۵ طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است، به مردم توصیه کرد: به هشدار‌های ناجیان غریق، ماموران انتظامی، نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر توجه و از شنا در خارج از طرح دریا و شب هنگام خودداری کنند.

 

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.