مسئول گروه جهادی شهید لطفی بگدانه منطقه کوهمره سرخی گفت: آتش سوزی در منابع طبیعی کازرون همچنان ادامه دارد و نیروهای حاضر در محل به آب، غذا و نیروی انسانی نیاز دارند.

ریحانی مسئول گروه جهادی شهید لطفی بگدانه منطقه کوهمره سرخی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به حضور نیرو‌های مردمی، بسیج، عشایر، ارتش، سپاه و منابع طبیعی برای خاموش کردن آتش سوزی ارتفاعات، اظهار کرد: آتش سوزی به طرز بسیار وحشتناک ادامه دارد و علاوه بر گیاهان خشک، درختان سبز هم در حال سوختن هستند.

او با بیان اینکه مدیریت این حادثه به خوبی انجام نمی‌شود، افزود: ارسال تدارکات به خوبی انجام نمی‌شود و نیرو‌های حاضر در محل از صبح تاکنون به علت نبود آب و شدت گرما قادر به ادامه اطفا آتش نیستند.

مسئول گروه جهادی شهید لطفی بگدانه منطقه کوهمره سرخی اضافه کرد: نیروهای حاضر در محل به آب، غذا و نیروی انسانی نیاز دارند.

همچنین کرم اله رنجبر معاون برنامه ریزی فرمانداری کازرون اظهار کرد: آتش سوزی در بخش جره بالاده کازرون همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: در مدت ۴ روز دو فروند بالگرد در امداد رسانی و انتقال نیرو به نقاط مرتفع همکاری دارند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کازرون تصریح کرد: برای خاموش کردن آتش نیرو‌های مردمی، بسیج و منابع طبیعی از شیراز و کازرون در منطقه حضور دارند.

کرم اله رنجبر گفت: در این ۴ روز چند بار آتش مهار شد، اما دوباره آتش شروع شده است.

این آتش سوزی که از دوشنبه شب ۷ مرداد از کوه بایم مشرف بر روستای ابمیک جره و بالاده کازرون شروع شده و منطقه کوهمره سرخی حد فاصل شهر‌های شیراز، کازرون، میمند گسترش پیدا کرده است و احتمال رسیدن آتش به منطقه فراشبند وجود دارد.

انتهای پیام/چ

آتش در ارتفاعات کازرون

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.