اردوی منطقه‌ای نشاط و امید ویژه دختران استان‌های شمالغرب کشور که با حضور ۱۳۲ نفر از روز یکشنبه ششم مرداد به میزبانی استان زنجان آغاز شده بود به کار خود پایان داد.

پایان نخستین دوره اردوی منطقه ای نشاط و امید به میزبانی استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این اردو افزایش مشارکت اعضای جوان در تصمیم گیری و زمینه سازی برای برقراری مستمر اعضا با این جمعیت به منظور بهره مندی از ظرفیت آنهاست.

میرزایی با تاکید بر اینکه انجام فعالیت‌های امدادی و عام المنفعه از وظایف اساسی و مهم سازمان جوانان هلال احمر به شمار می‌رود افزود: برای تحقق این مهم برگزاری اردو‌های کشوری، برون استانی، استانی، مسابقات، کارگاه‌های آموزشی، طرح‌های بشردوستانه، آموزش‌های کاربردی همه ساله توسط این سازمان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار اردوی امسال نشاط جوانی، مشارکت اجتماعی است افزود: دبیران فعال کانون دانشجویی، جوانان و روستایی جمعیت هلال احمر استان‌های همدان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و زنجان در این اردو حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اردوی پسران نیز از تاریخ ۱۳ مرداد تا ۱۶ مرداد به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
 

نخستین دوره اردوی منطقه ای نشاط و امید به میزبانی استان زنجان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.