مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: طی هفته جاری مبلغ ۱۶۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۴۹ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

مبادله ۱۶۰ میلیارد در بورس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی اسکندری  مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: طی هفته جاری بیش از ۱۰ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۴۲ هزار میلیارد ریال در تالار‌های بورس اوراق بهادار کشور معامله شد.

وی گفت: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان نیز تعداد ۲۵ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۳۹۴ سهم متعلق به ۲۱۷ شرکت به ارزش ۱۶۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۴۹ ریال مبادله شد که ۴۱ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۹ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با بیان اینکه دیروز شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیرمثبت و شرکت‌های فولادمبارکه اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه گذاری ملی ایران بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند، اضافه کرد: سایپا، بانک تجارت و فولاد مبارکه اصفهان پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

اسکندری یادآور شد: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۲۵۴ هزار و ۴۴۵ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، یک هزار و ۵۸۱ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: شاخص کل فرابورس هم با ۸۲ واحد افزایش به رقم ۳ هزار و ۳۷۴ واحد رسید.

انتهای پیام/د.ا

۲۵ میلیون و ۷۹۱ هزار سهم در بورس همدان مبادله شد

برچسب ها: بورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار