پیشگامی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در امور خیریه

مدیرعامل باشگاه سپاهان در نشست خبری ویژه برنامه حمایت از کودکان کار گفت: به منظور کمک‌های اجتماعی و فرهنگی، یک درصد از قرارداد‌های سپاهان با توافق طرفین صرف امور خیریه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره عنوان فرهنگی ورزشی باشگاه‌ها گفت: بسیاری از باشگاه‌ها این نام فرهنگی ورزشی را یدک می‌کشند، اما کاری در زمینه اول نشده. تاکنون ندیده ام که ردیفی در بودجه راجع به فرهنگ تخصیص داده شود و این ایراد کار ماست.

او ادامه داد: مدیرعامل فولاد مبارکه و همه عزیزان مساعدت‌های لازم را داشتتد تا در ابتدای این فصل بتوانیم با توجه به امکانات و شرایطی که در باشگاه ما فراهم هست، در جهت کار‌های فرهنگی فراتر از بودجه تصویب شده عمل کنیم.

تابش گفت: تعداد زیادی از بیماران خاص شناسایی شدندو تدابیری اندیشیده شد تا بتوانیم به این افراد کمک کنیم. هرچند این یک وظیفه برای همه ماست و نمی‌توان به آن یک کمک صرف گفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: با توجه به اینکه در باشگاه سپاهان ۳۵۰۰ نفر عضویت داشته و فعالیت می‌کنند، برآورد کردیم نزدیک به ۲۰۰۰ هزار حقوق بگیر در باشگاه سپاهان هستند. صحبتی کردیم که اگر افراد موافق باشند تا یک درصد از حقوق این افراد از جمله مربی‌ها و بازیکنان صرف مسائل فرهنگی و اجتماعی شود و خوشبختانه همه این افراد هم موافقت کردتد و کارگروهی هم تشکیل شده تا روند انچام این امر بررسی شود و مطمئنم که این قضیه برکت قرارداد‌های اعضای سپاهان خواهد بود.

او در پایان اظهار داشت: امیدوارم که باشگاه‌های دیگر هم وارد گود شوند و به این زمینه‌ها ورود کنند. باید حواسمان باشد که ما منتی بر این افراد که کمک‌ها و مساعدت‌های عام المنفعه را دریافت می‌کنند، نداریم. هدف ما این نبوده است که بخواهیم امتیازی در این میان به دست بیاوریم بلکه هدف ما تنها کمک به مردم بوده است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانیم کمک کنیم تا چند نفر از این کودکان هم ورزش کرده و هم شرایط خوبی برای خوابگاه و شرایط زندگی نیز برای آن‌ها مهیا شود.
 
انتهای پیام/ی
 

 

یک درصد از قرارداد‌های سپاهان با توافق طرفین صرف امور خیریه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.