امیر تقی خانی با اشاره به اهمیت توجه به پیشگامان عرصه رسانه و تبلیغ گفت: رسانه یکی از مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رسانه مهم‌ترین وسیله مقابله با جنگ نرم استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه دومین جشنواره تئاتر ستاد ارتش با عنوان «سرباز وطن» که صبح امروز - چهارشنبه - در مجموعه فرهنگی هنری شهید سرلشکر عباس واعظی برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار را که یادآور خدمت بی‌شائبه شهید «محمودصارمی» و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه است را پیشاپیش به همه فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به پیشگامان عرصه رسانه و تبلیغ گفت: رسانه یکی از مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان و همچنین از جمله کاربردی‌ترین ابزار ترویج فرهنگ و معارف دینی و انسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امیر تقی‌خانی افزود: نگاه بلند فرمانده کل ارتش و رویکرد معنوی رییس سازمان عقیدتی سیاسی امروز سبب شده است تا ظرفیت های ارتش در حوزه هنر و کارهای فرهنگی بیش از گذشته وارد عرصه شوند و همچنین امروز شاهد اجرای کارهای هنری در مضامین ارزشی، اخلاقی، دینی و دفاع مقدس باشیم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی نباید تنها مختص جشنواره ها باشد، گفت: اینگونه کارهای ارزشی باید مستمر باشند و در همه نقاط کشور ارائه شوند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به اینکه امروز ضرورت حضور کارمندان پایور و خانواده‌های آنان در عرصه های فرهنگی بیشتر از گذشته احساس می‌شود، گفت: امروز در سطح ارتش بیش از ۷۰ گروه تئاتر و ۱۶۰ گروه سرود فعال هستند که اینها جلوه‌هایی از ارتش انقلابی و معنویت محور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار