دومین مرحله ی مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان کشور با درخشش رکابزنان کرمانی همراه بود.

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین مرحله ی مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان کشور از روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور ۱۰۰ دوچرخه‌سوار در قالب ۲۳ تیم در دو بخش جاده و پیست به میزبانی تبریز در مجموعه ورزشی یادگار امام ره تبریز آغاز شده است.

او به اعزام سه تیم از کرمان به این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: تیم صنعت مس با ترکیب علیرضا رمضانی، محمد چرخ انداز، طا‌ها صادقی، معین سعید، سینا کریمیان و علی خدامی، بانک رسالت متشکل از بردیا خباززاده، عرفان ولی شاهی، عرفان حاج محمدی، یوسف مجد، دانیال شیخ مظفری و رضا صادقی و شهرداری کرمان در قالب محمد امین رحیم آبادی، امید میرزازاده، امیر حسین دهقانی، سبحان آذر برا، پوریا صادقی و بنیامین کرد در این مسابقات حضور یافت.

اسلامی تصریح کرد: در روز نخست این رقابت‌ها، ابتدا مسابقه تایم‌تریل انفرادی برگزار شد و سپس از بعدازظهر دوچرخه‌سواران در بخش پیست کار خود را شروع کردند که مسابقات این بخش امروز (چهارشنبه) نیز پیگیری شد.

وی بیان داشت: بر اساس این گزارش، در بخش تایم‌تریل انفرادی حدود ۴۰ دوچرخه‌سوار در خط استارت قرار گرفتند که در نهایت داود محمدآبادی از هیات نیشابور با زمان ۱۹:۰۶:۷۹ بهترین حدنصاب را به ثبت رسانده و مقام قهرمانی را از آنِ خود کرد.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: بعد از این دوچرخه‌سوار استان خراسان رضوی، آیدین بامراد از تیم ارمغان قویدل تبریز با زمان ۱۹:۳۳:۷۶ بر سکوی نائب قهرمانی قرار گرفت و محمد چرخ‌انداز از تیم مس کرمان با زمان ۱۹:۴۱:۳۵ در جایگاه سوم ایستاد.

اسلامی افزود: در بخش پیست نیز تا این لحظه، مسابقات رشته‌های اسکرچ، تیم اسپرینت، ۴ هزار متر تعقیبی تیمی، کایرین و ۲۰۰ متر انجام شده است که نتایج آن به شرح ذیل است:

اسکرچ:

۱- ابتین بهزاد از آینده‌سازان لرستان

۲- امیرحسین محمدی از هیئت نیشاپور

۳- مسعود خاکی از ارمغان قویدل تبریز

تیم اسپرینت:

۱- مس کرمان با زمان ۵۰ ثانیه و ۵۲ صدم ثانیه

۲- هیئت نیشاپور با زمان ۵۰ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه

۳- ارمغان قویدل تبریز با زمان ۵۲ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه

۴ هزار متر تعقیبی تیمی:

۱- هیئت نیشاپور با زمان ۴ دقیقه و ۴۵ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه

۲- ارمغان قویدل تبریز با زمان ۴ دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه

۳- مس کرمان با زمان ۴ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه

کایرین:

۱- ایمان رشنو از هیات خوزستان

۲- ابوالفضل امین‌الرعیا از هیئت نیشاپور

۳- عباس زارع‌زاده از اعتماد کالا یزد

۲۰۰ متر:

۱- سینا کریمیان از مس کرمان

۲- ابوالفضل امین الرعیا از هیئت نیشاپور

۳- عباس زارع‌زاده از اعتماد کالا یزد

این رقابت‌ها عصر امروز در قسمت پیست و در رشته‌های ۳ هزار متر انفرادی، دور امتیازی و اومنیوم پیگیری می شود و دوچرخه‌سواران فردا (پنجشنبه) در روز آخر  در مسابقه استقامت جاده رکاب خواهند زد.

انتهای پیام/ب

حضور دوچرخه سواران کرمانی در لیگ جوانان کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار