فرماندار خاش گفت: افزون بر ۵۰ روستای فاقد برق در نقاط مختلف این شهرستان شناسایی شده که ساکنان آن‌ها نیازمند نگاه ویژه دولت هستند.

۵۰ روستای فاقد برق در خاش شناسایی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  صاحب گل صالحی فرماندار خاش   در حاشیه بازدید مشترک خود به همراه چهل امیرانی مجری طرح‌های برق رسانی کشور و مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان از مناطق روستایی و عشایری بخش‌های ایرندگان و مرکزی خاش بیان کرد: در این روستا‌ها حدود ۶۰۰ خانوار بین پنج تا ۲۵ خانوار چشم انتظار برق رسانی هستند.

او  با اشاره به اینکه در خاش حدود ۱۵۰۰ روستا و پارچه آبادی وجود دارد اظهار داشت: روستا‌های فاقد برق در مناطق دور دست و صعب العبور و در مرز میان خاش و شهر‌های همجوار واقع شده‌اند.

فرماندار خاش گفت: برای مشاهده برخی از این روستا‌ها و دیدار با مردم محروم امروز بیش از ۵۰۰ کیلومتر مسافت طی کردیم و خوشبختانه با نگاه مثبت مسئولان اعزامی از وزارت نیرو و مدیرعامل برق منطقه‌ای استان در اسرع وقت تلاش می‌کنیم کار برق رسانی به خانوار‌ها انجام شود.

علی چهل امیرانی مجری طرح‌های برق رسانی روستایی کشور هم بیان کرد: امروز در بخش‌های مرکزی و ایرندگان از روستا‌های فاقد برق سیاه پر، همت آباد، چاه محبت، مراد آباد، اناران، انجیرک، گلی آباد، کریم آباد و کمال آباد بازدید شد و ان‌شاءالله براساس تعهدات، قبل از پایان سال برق رسانی به این روستا‌ها انجام خواهد شد.

او از نگاه مثبت و دغدغه فرماندار خاش برای پیگیری مشکلات مردم قدردانی کرد و افزود: در وزارت نیرو تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم بکار می‌گیریم.

به گفته وی ۹۹ درصد از روستا‌های کشور برقدار هستند و هدف‌گذاری دولت برق رسانی به روستا‌های با آمار کم و حتی پنج خانواره است.

انتهای پیام/ع 

۹۹ درصد از روستا‌های کشور برقدار هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار