مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باند جدید فرودگاه رامسر آذرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

باند جدید فرودگاه رامسر آذرماه به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سیاوش امیر مکری مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه‌ای که دقایقی پیش با حضور نماینده مجلس و فرماندار رامسر برگزار شد گفت: با پیگیری مسئولان و طبق توافقات انجام شده پروژه بهره داری باند جدید فرودگاه رامسر بعد از ۱۰ سال تا اواخر آذر عملیاتی و پس از بهره برداری، این فرودگاه آمادگی پرواز‌ها تا تایپ ایرباس ۳۲۰ را دارد.
 

او افزود:در راستای افزایش پرواز‌های فرودگاه رامسر با توجه به زیر ساخت‌های فرودگاهی که شامل بهره برداری و افتتاح باند جدید است امکان پرواز‌های جدید با تایپ بالا طبق توافق با شرکت‌های هواپیمایی برقرار خواهد شد.

او گفت: با توجه به مشکلی که مطرح شده، فرودگاه‌های کشور به عنوان زیر ساخت‌های مهم در توسعه مناطق نقش مهمی دارند و در مازندران و رامسر با توجه به زیر ساخت‌های گردشگری فرودگاه نقش مهمی در توسعه گردشگری و جذب توریست دارد.

سیاوش امیر مکری با اشاره به اینکه در پرواز‌ها رعایت مسائل ایمنی و ضوابط باید  با توجه به نیاز شهر به تعادل برسد افزود: با پیش بینی عملیاتی شدن باند جدید فرودگاه محدودیت‌ها اعمال شد و با تعیین طرح‌های جدید برای پرواز‌های فرودگاه این محدودیت‌ها برطرف می‌شود.

انتهای پیام/س

 

باند جدید فرودگاه رامسر امسال به بهره برداری می رسد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار