معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از احداث اولین هتل پنج ستاره در استان اردبیل خبر داد.

یوسف خدادادی،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت:  با توجه به نیاز استان اردبیل با تصمیمات اتخاذ شده مقرر گردید به زودی کلنگ اولین هتل پنج ستاره استان اردبیل با مشارکت بخش خصوصی زمین زده شود.

او افزود: در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران سه پرونده در حوزه گردشگری، تولیدی و اشتغالزایی مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات لازم در راستای حمایت قضایی از سرمایه گذاران صورت گرفت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: حمایت از طرح های اشتغالزایی از اولویت های کمیته حمایت از سرمایه گذاری است.

خدادادی افزود: با پیگیری مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل ، تاکنون از رکود و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی ممانعت شده و ادامه مسیر برخی سرمایه گذاری ها در حال انجام تسهیل شده است.

او تصریح کرد: رونق تولید و سرمایه‌گذاری اولویت جدی دستگاه قضایی است چرا که حمایت از تولید می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی و اشتغال‌زایی منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های کیفری می شود.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی اولین هتل پنج ستاره در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.