نماینده ساوه و زرندیه گفت: باید به سمت کیفی سازی دانشگاه‌ها حرکت کنیم و راه اندازی پردیس ساوه در همین راستا است.

هدف راه اندازی پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه کیفی سازی دانشگاه هاستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،محمدرضا منصوری نماینده ساوه و زرندیه در مجلس صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شهرستان ساوه گفت: یکی از ضرورت‌های ساوه راه اندازی پردیس دانشکده علوم پزشکی در ساوه است و باید برای این مهم ردیف بودجه‌ای مناسب برای راه اندازی این پردیس اختصاص یابد.

منصوری افزود:تنها هدف ما برای راه اندازی پردیس تقویت امکانات نیست و باید به دنبال ارتقای سطح آموزش در دانشگاه‌ها هم باشیم تا بتوانیم متخصصین در حوزه‌های مختلف برای کشور تربیت کنیم.

وی بیان کرد: باید به سمت کیفی سازی دانشگاه‌ها حرکت کنیم و تعدد دانشگاه‌ها به هیچ عنوان سازنده آینده درخشان جامعه اقتصادی و فرهنگی نیست.

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس با بیان اینکه کارآفرینی در کشور یک التزام است، اظهار کرد: باید داشنجویان را در زمینه‌های کارآفرینی و توانمند سازی پیش ببریم و برای این منظور برنامه ریزی کنیم تا بدنبال آن دانشجویان خودشان کارآفرین شوند و به دنبال کار و یا جذب در ادارات و نهاد‌ها نباشند.

وی با اشاره به نبود دانشگاه و رشته‌های دولتی در ساوه گفت: این امر برای ساوه به عنوان شهرستانی نزدیک به پایتخت و آمار بالای دانشجو ضعف محسوب می‌شود.

منصوری افزود: در شرایط سخت اقتصاد کنونی، شاهد حضور مقامات ارشد کشوری در ساوه برای کاهش مشکلات و تقویت نقاط قوت هستیم.

انتهای پیام/ی

دانشجویان خود ، باید کارآفرین باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
ایجاد دانشگاه دندانپزشکی ساوه