معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از اجرای بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان از ۱۵ مرداد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تیمورزاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۵ مرداد، قرارداد قبلی بیمه تکمیلی رانندگان به اتمام رسیده و قرارداد تمدید می‌شود که در این قرارداد، فرزندان راننده‌ها هم از پوشش بیمه تکمیلی بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: بیمه تکمیلی خانواده راننده‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات این قشر بود که پیش از این همسران رانندگان زیر پوشش بیمه رفته بودند و در تمدید جدید این قرارداد، فرزندان آن‌ها هم بیمه می‌شوند.

وی محاسبه دریافت کرایه به صورت تن کیلومتر، توزیع لاستیک یارانه ای، مقابله با بازاریابی غیرمجاز شرکت‌های حمل و نقل، راه اندازی سامانه شهرا برای مبارزه با تخلفات شرکت‌های حمل بار به منظور حفظ حقوق رانندگان و دیدار هفتگی برای رسیدگی به مشکلات رانندگان در روز‌های سه شنبه هر هفته که هر دو هفته یکبار با حضور مدیرکل راهداری برگزار می‌شود را از اقدامات این اداره کل برای حل مشکلات و دغدغه‌های رانندگان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش

بیمه تکمیلی فرزندان رانندگان از ۱۵ مرداد اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
زایمان‌راتاچه‌مبلغی‌پوشش‌می‌ده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
خوبه