مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طرح نوبت‌دهی نظام ارجاع در ۹ بیمارستان استان و درمانگاه‌های زیرمجموعه در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حیدرپور مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اجرای این طرح از اوایل خردادماه در استان، در سیستم نوبت‌دهی بیماران سهولت ایجادشده است.

حیدرپور افزود: با دریافت نوبت از طریق سیستم نوبت دهی نظام ارجاع، بیماران با اولویت به کلینیک مراجعه کرده و با حضور به‌موقع در مطب دکتر ویزیت می‌شوند.

او با اشاره به اینکه در این سیستم، ظرفیت پذیرش بیماران ارجاعی به‌صورت جداگانه پیش‌بینی‌شده است، گفت : در این نوبت‌دهی کد ارجاع موجود و کار به روش الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر فناوری دانشگاه افزود: در فرآیند نوبت دهی نظام ارجاع برای بیمارانی که سواد ندارند، توسط پرسنل مرکز بهداشت نوبت گرفته‌شده و زمان مراجعه به پزشک به بیمار اعلام می‌شود.

او یادآور شد: از خردادماه جاری، نتیجه ارجاع نخستین بیمار از سطح یک (بهداشت) به سطح دو (درمان) به‌صورت الکترونیک، بین سامانه‌های این دو سطح با موفقیت انجام شد.

به گفته حیدر پور از اوایل خردادماه تاکنون، تعداد ۱۵۵۸ پرونده از سطح یک به سطح دو ارجاع داده‌شده که تعداد بازخورد‌های ثبت‌شده ۱۳۸ مورد بوده است.

انتهای پیام/ ر

اجرای طرح سیستم نوبت‌دهی نظام ارجاع در ۹ بیمارستان خراسان‌شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.