مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از راه‌یابی ۶ نفر از دانش آموزان متوسطه دوم استان به مرحله سوم المپیاد‌های علمی کشور خبرداد.

راه‌یابی ۶  دانش آموز استان همدان به المپیاد‌های علمی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: رضا نوروزبیگی دبیرستان علامه حلی ۲ همدان در المپیاد ادبی، امیر حسین علیمرادی از دبیرستان علامه حلی ۲ همدان در المپیاد جغرافیا، محمد رضا کریمی از دبیرستان علامه حلی ۲ همدان در المپیاد شیمی، مائده زارع از دبیرستان فرزانگان ۲ همدان در المپیاد جغرافیا، محمد حسین ختن‌لو از دبیرستان علامه حلی یک در المپیاد نجوم و اختر فیزیک و فاطمه احمدی پرنیان از دبیرستان حضرت آمنه (س) همدان در المپیاد جغرافیا موفق به حضور در مرحله سوم شده اند.

او اضافه کرد: در مرحله اول المپیاد‌های علمی ۹۸۸ نفر از دانش آموزان استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱۶ نفر به مرحله دوم و ۶ نفر به مرحله سوم و نهایی راه یافته اند.

دانش آموزان راه یافته به مرحله سوم به مدت ۴۰ روز در دانشگاه شهید رجایی در دوره تابستانی و کارگاه‌های پیش بینی شده شرکت می‌کنند و از بین این دانش آموزان اعضا تیم المپیادی کشور برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ ش

راه‌یابی ۶ نفر از دانش آموزان استان همدان به مرحله سوم المپیادهای علمی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.