از این پس مشتریان تلفن ثابت تهران می‌توانند برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

سامانه ۲۰۰۰ مخابرات جایگزین ۱۸۱۸ شد/مشتریان تهرانی برای دریافت و پرداخت کارکرد تلفن ثابت خود با ۲۰۰۰ تماس بگیرندبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتریان مخابرات منطقه تهران با توجه به تجمیع کد‌های مخابراتی ، از این پس جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت می‌توانند به جای شماره ۱۸۱۸ با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.

 با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشتریان می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم و با شماره گیری سامانه ۲۰۰۰، به راحتی و درحداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض تلفن خود اقدام و از همین طریق نیز بدهی صورتحساب خود را پرداخت نمایند.


بیشتر بخوانید: سرویس VDSL مختص مشترکان سابق ADSL است/ متقاضیان با ۲۰۲۰ تماس نگیرند 


با توجه به ضرورت یکپارچه سازی سیستم های پرداختی و ضرورت مشتری مداری، سامانه ۲۰۰۰ خدمات‌دهی بهتری را نسبت به سایر سامانه‌ها ایجاد کرده و این سامانه علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب، عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار