تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به شرایط خود در تیم و باشگاه ابراز نارضایتی می‌کنند و معتقدند شرایطی پدید آمده که باعث متضرر شدن آن‌ها بود و از این رو شاکی و عصبانی هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به شرایط خود در تیم و باشگاه ابراز نارضایتی می‌کنند و معتقدند شرایطی پدید آمده که باعث متضرر شدن آن‌ها بود و از این رو شاکی و عصبانی هستند. سردمدار این ماجرا شجاع خلیل‌زاده است. بازیکنی که مدعی است مدیریت باشگاه با رقمی پایین‌تر از بازیکنان دیگر با او قرارداد بسته و از این رو به دنبال راهی برای افزایش رقم قراردادش است، اما مدیران باشگاه این اعتراض را برنمی‌تابند.

هشدار قاطعانه مدیران باشگاه به بازیکنان پرسپولیس

از سوی دیگر، در ادامه اعتراضات، شاهد حمایت شجاع از بازیکنان فهرست مازاد بودیم. خلیل‌زاده چند باری در مصاحبه‌هایش از عملکرد باشگاه در زمان خداحافظی با بازیکنان فهرست مازاد انتقادات شدیدی کرده بود. البته شجاع تنها نبود، زیرا بازیکنانی، چون علی علیپور، سروش رفیعی، شایان مصلح، ابوالفضل درویشوند، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و... نیز از عملکرد ایرج عرب و همکارانش هنگام مذاکره با بازیکنان عصبانی بودند و این عصبانیت را در مصاحبه‌هایشان بروز دادند که تبعات نسبتاً سنگینی، چون شعار تند هواداران را نیز در پی داشت.

ماریو بودیمیر هم حرف‌های خاصی به زبان آورد تا اوضاع را بدتر کند. به هر حال پرسپولیسی‌ها نگران وضعیت خود هستند، اما شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس قصد مماشات با بازیکنان معترض را ندارند و از این پس اگر اعتراضات شکل خاصی به خود بگیرد، امکان دارد با برخورد شدیدی از سوی مدیریت باشگاه مواجه شود. گویا پرسپولیسی‌ها تهدید شده‌اند که اگر از این پس علیه عرب یا هیات مدیره باشگاه موضع سختگیرانه داشته باشند، به باشگاه فراخوانده شده و با جرایمی از جمله محرومیت یا تنبیهات مالی مواجه شوند. به همین علت پرسپولیسی‌ها باید حسابی مراقب رفتار و مصاحبه‌هایشان باشند.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.