جانشين سازمان بسيج مستعضين بهترين واژه و شعار براي يادواره ميثم ولايت را شعار "ميثم ولايت روحاني خط مقدم" دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين و دبير اجرايي يادواره شهيد ميثمي در نشست خبري اين يادواره گفت:‌ پس از کسب نظرات مختلف به اين نتيجه رسيديم که بهترين واژه و شعاري که مي‌توان براي اين يادواره در نظر گرفت عبارت ميثم ولايت روحاني خط مقدم است.
دبير اجرايي يادواره شهيد ميثمي گفت: ستاد اجرايي اين يادواره با حضور فرماندهاني نيروي مسلح و عملا و روحانيون بزگوار و همچنين با حضور سردار يحيي صفوي يار صديق رهبري و امام راحل و نتيجتا ستاد يادوراه شهيد ميثمي کليد خورد.
وي گفت: طي چند ماه گذشته جلسات ستاد به طور منظم برگزار و نتيجه آن شد که گوشه اي از ياد آن بزرگوار را در اذهان جامعه زنده كنيم؛ از اين رو از محضر عده اي از سروران بزرگوار که اين روحاني بزرگوار را درک کرده بودند استفاده شد و يادآوري اين نکته مهم است که اين شهيد بزرگوار نه فقط يک روحاني بلکه شخصيتي تاثير گذار در بين فرماندهان دفاع مقدس بوده است.
سردار فضلي در ادامه از اهداف برگزاري اين همايش به معرفي اين شهيد بزرگوار و ديگر شهدا بايد به طورکامل در ميان ملت بزرگوار ما انجام شود اشاره كرد و گفت: از اين رو براساس فرامين سردار صفوي رئيس ستاد يادواره کميته هاي مختلفي از حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران و ديگر بخش ها همت گماردند و جلسات مختلفي را برگزار کردند که حاصل آن ايجاد کميته هاي مختلفي اعم از کميته محتوا، اجرايي ومدعوين، فرهنگي و تبليغات وکميته امنيتي و ترافيک تشکيل شد.
جانشين سازمان بسيج مستضعفين در ادامه پس از تشکيل دبير خانه که راهبرد اجرايي اين همايش و اين ستاد را ادامه دادند بخشي از يادگار اين شهيد بزرگوار جمع آوري شد و همه سپاه هاي 32 گانه کشور همچنان مشغول به جمع آوري اين آثار هستند که در قالب کتاب، نرم افزار و نمايش هاي راديويي، فيلم کليپ تلويزيوني و همچنين سايت مربوط به اين شهيد بزرگوار رونمايي خواهد شد و در معرض استفاده عموم قرار خواهد گرفت.
وي در ادامه به برگزاري دور اول اين همايش در استان قم با حضور آيت الله مصباح يزدي، سردار جعفري و همچنين سردار رحيم صفوي اشاره کرد و گفت: در 29 دي ماه در استان اصفهان و مزار اين شهيد بزرگوار نيز دور دوم اين يادواره برگزار خواهد شد.
سردار فضلي در ادامه به برگزاري اجلاسيه اصلي اين يادواره اشاره کرد و گفت: اجلاسيه اصلي اين يادواره 6 بهمن ماه در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد.
دبير اجرايي همايش در ادامه به برخي از آثار منتشر شده درباره اين شهيد اشاره کرد و گفت: تعدادي سي دي، کاست هاي صوتي، دي وي دي و کتاب که شامل دست نوشته ها و آثار و جمع آوري خاطرات اين شهيد بزرگوار و همراهان وي بوده در کنار اين يادواره به نمايش درآمده است.
وي در پايان از همکاري بخش هاي سازمان هاي کشوري همانند پژوهشکده هاي قم شهرداري تهران وزارت ارشاد و همچنين حوزه نمايندگي ولي فقيه که براي نشر فرهنگ عظيم شهادت مخصوصا اين شهيد بزرگوار به اين ستاد کمک کردند تشکر و قدر داني کرد.

/ع2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار