فرماندار گیلانغرب گفت : ۴۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات روستایی و عشایری و همچنین تسهیلات مناطق زلزله زده از ابتدای سال جاری تاکنون برای ایجاد ۲ هزار و ۶۴۶ طرح از طریق بانک‌های عامل این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : این اعتبار برای ایجاد ۲ هزار و ۹۱۱ فرصت شغلی و ایجاد طرح‌های بخش کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، عشایری و سایر زیربخش‌ها هزینه شده که ۱۰۴ درصد نسبت به سهمیه تخصیصی به شهرستان است.

وی گفت : در راستای تحقق شعار رونق تولید آن دسته از کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی که در جهت ایجاد اشتغال و تولیدکالا‌های موردنیاز جامعه اقدام کنند ضمن حمایت لازم از تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و همچنین اعتبارات مناطق زلزله زده بدون محدودیت سقف اعتبار برخوردار خواهند شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: طرح دستورالعمل یارانه کارمزد در قالب طرح کارورزی برای دانش آموخته گان دانشگاهی ابلاغ شده تا بنگاه‌های اقتصادی شهرستان نسبت به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی (شغل اولی ها) اقدام نمایند و از مزایای طرح برخوردار شوند.

محمودیان اضافه کرد: همچنین توافقنامه ایجاد شده بین اداره کار و صندوق کارآفرینی امید در راستای تخصیص اعتبارات اشتغالزا ابلاغ شده است.

وی گفت: طرح احداث و راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو با هشت میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی پنج تن نیز به تصویب رسیده تا با ایجاد این طرح این مشکل اساسی در شهرستان گیلانغرب مرتفع شود.

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد ۲ هزار و ۹۱۱ فرصت شغلی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.