مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شبکه استانی خلیج فارس برگزار شد.

گرامیداشت سالروز تاسیس شبکه استانی خلیج فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: سال آینده سومین دوره جشنواره پویانمایی و نمایش‌های عروسکی تلویزیونی به میزبانی مرکز خلیج فارس برگزار می‌شود که نقطه عطفی در تولید برنامه‌های کیفی است.

 مهران جلائی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شبکه استانی خلیج فارس گفت: در برنامه سازی‌های صداوسیما به دو مساله رونق تولید و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای شده است و ستاد این دو موضوع در رسانه ملی راه اندازی شده است.

وی گفت: مهم‌ترین رویداد تقویمی در سال ۹۸ انتخابات مجلس شورای اسلامی است که رسانه استانی به دو مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات و رعایت اصل بی طرفی توجه می‌کند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس با اشاره به جایگاه مرکز بین رسانه‌های استانی افزود: در آخرین ارزیابی‌های صورت گرفته ۳ نفر از مجریان و گزارشگران مرکز رتبه برتر کشوری کسب کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان نیز گفت: استانداری هرمزگان آماده همکاری‌های مالی و پشتیبانی در برگزاری سومین جشنواره پویانمایی رسانه ملی به میزبانی هرمزگان در تابستان ۹۹ است.

عباس میرزاد افزود: انیمیشن مهم‌ترین ابزار برای انتقال پیام در دنیای ارتباطات است که باعث ماندگاری اطلاعات در ذهن افراد می‌شود.

وی گفت: رسانه ملی در استان با توجه به تنوع مذهب و قومی نقش اساسی و ارزنده‌ای در وحدت ملی و همدلی و تقویت آن در جامعه دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان افزود: در برنامه سازی‌های انتخاباتی نیز باید سلایق سیاسی کنار گذاشته شود و اصل مشارکت حداکثری مورد توجه باشد.

شبکه استانی خلیج فارس ۹ مردادماه ۱۳۸۰ راه اندازی شد.

انتهای پیام/ز

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شبکه استانی خلیج فارس

برچسب ها: رادیو ، نقد فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.