رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: در راستای گام دوم انقلاب نقش زنان در تمامی عرصه‌ها از جمله ورزشی از افتخارات حوزه زنان محسوب می‌شود.

حضور ۳۸هزار مربی زن ورزشی در رشته‌های مختلف از افتخارات زن مسلمان ایرانی است.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مینو اصلانی رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در نشست خبری بین خبرنگاران در محل سالن جلسات بسیج دانشجویی گفت: حضور زن مسلمان ایرانی نه فقط در حوزه ورزشی که در تمامی عرصه‌ها قابل شهود است.

او تصریح کرد: برکات انقلاب اسلامی در حوزه بانوان بر هیچ کس پوشیده نیست. امروزه قریب به ۲۰۰۰ قانون در مجلس در حمایت از زن و خانواده تصویب شد.

رییس بسیج جامعه زنان کشورگفت: منشور حقوق و مسئولیت زن مسلمان به تصویب دولت رسیدکه به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شد و دراختیار سایرین قرار گرفت.

اصلانی افزود: ساختار شورای فرهنگی اجتماعی زنان جزءساختار‌های بینظیر دنیاست که اعضای آن را جمعی از نخبگان زن ونماینده حوزه علمیه و نمایندگانی از سه قوه شرکت دارندکه دراین ساختار سیاست‌های حوزه بانوان به صورت فعالانه و گفتگوی تعاملی درآن مطرح می‌شود.

او ادامه داد: بسیج جامعه زنان از پدیده‌های انقلاب اسلامی است که ۹میلیون نفر از این تشکیلات بسیج خواهران هستند و ۲۰هزار پایگاه مقاومت در این عرصه فعالیت می‌کنند.

رییس بسیج جامعه زنان کشور گفت: هم اکنون بسیج جامعه زنان ۳۰۰گردان کوثرکه از جهات رزمی دفاعی امنیتی آموزش دیده هستند را داراست که آماده خدمت در زمینه‌های مختلف اند.

اصلانی افزود: بیش از هزار گروه جهادی دختران بسیجی در زمینه بهداشت مادر و کودک و اقدامات کمک تحصیلی به دانش آموزان مشغول فعالیتند.

او تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه جهت اقتصاد خانگی بانوان در پایگاه‌های مقاومت تدارک دیده شده است.

رییس بسیج جامعه زنان کشوربا اشاره به شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی برپوشش اجباری چادر در دانشگاه‌ها و ممنوعیت خوردن بستنی و مساله عقد با شهدا را صریحا تکذیب کردو گفت: توسط بانوان را تکذیب کرد و گفت:جبهه معاند انقلاب علیرغم تبلیغات سوء از حجاب از رویداد هفته عفاف و حجاب و راهپیمایی حجاب سیلی محکمی خورد؛ و طبیعی است که در واکنش به آن متوسل شایعات شوند.


انتهای پیام//ف. غ



اقدامات مهم بسیج جامعه زنان کشور در راستای گام دوم انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.