رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یکی از مراکز مجهز و پیشرفته کشور در درمان زوج های نابارور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل امروز در حاشیه بازدید از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این مرکز یکی از مراکز مجهز و پیشرفته کشور در درمان زوج های نابارور است.

او افزود: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از سال ۹۶ با تکمیل تجهیزات و امکانات پیشرفته پزشکی و با کادر مجرب درمانی فعالیت و اقدامات فوق تخصصی خود را با حضور فلوشیپ ناباروری، متخصص اورولوژی و فلوشیپ پیوند کلیه، متخصص جنین شناسی، فلوشیپ پریناتولوژی و متخصصان زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این مهم در ادامه برنامه های توسعه ای حوزه سلامت و تکمیل زیرساخت های تخصصی و فوق تخصصی رشته های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته و موید پیشرفت قابل توجه دانشگاه در فراهم شدن خدمات فوق تخصصی همراه با گسترش علمی، تحقیقاتی در زمینه درمان ناباروری است.

اخوان اکبری با بیان اینکه این مرکز بر اساس بررسی های انجام شده یکی از پیشرفته ترین مراکز درمان ناباروری کشور است، بیان داشت: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حال حاضر روزانه پذیرای تعداد کثیری مراجعه کننده بوده و با اینکه مدت زیادی از شروع فعالیت آن نمی گذرد تاکنون توانسته است ۲۴ خانواده را صاحب فرزند کند.

او تصریح کرد: ضمن اینکه هم اکنون ۲۹ مادر نیز با استفاده از روش های درمانی مرکز باردار هستند و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند و این موضوع جای خوشحالی دارد که با حضور نیروهای فوق تخصصی در این رشته اردبیل توانسته است بستر مناسبی را برای درمان زوج های نابارور فراهم سازد.

انتهای پیام/ع

رونق توریسم سلامت با راه اندازی مرکز ناباروری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.