رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان در تشریح این خبر از صلح و سازش پرونده ۳۰۰ میلیون تومانی در شورای حل اختلاف نرستان ایجرود خبر داد.

صلح و سازش  پرونده ۳۰۰ میلیون تومانی در شورای حل اختلاف  شهرستان ایجرودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،محمد رضا احمدی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان در تشریح این خبر گفت: پرونده کیفری با موضوع ایراد جرح عمدی با شلیک اسلحه شکاری، پس از صدور کیفر خواست توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایجرود در شعبه اول دادگاه کیفری یک زنجان ثبت و درمرحله رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در فرایند رسیدگی و پس از ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف روستای سعید آباد علیا، اعضای شورای مذکور با مداخله و میانجیگری اقدام به برگزاری جلسات متعدد با طرفین پرونده و سعی در ایجاد صلح و سازش داشتند و سرانجام تلاش فراوان اعضای شورا به ثمر نشست و علیرغم سنگینی مطالبات مالی ناشی از دیه جراحات وارده که بالغ بر ۳۰۰  میلیون تومان بود، با رضایت شاکی منجر به صلح و سازش شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان اظهار کرد: نظر به رضایت و گذشت شاکی خصوصی، شعبه اول دادگاه کیفری یک زنجان نیز طی دادنامه‌ای ضمن تخفیف مجازات متهم، حبس تعزیری وی را بمدت پنج سال معلق نمود.

لازم به ذکر است رئیس شورا‌های حل اختلاف استان زنجان به پاس تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای حل اختلاف روستای سعید آباد علیا با اهداء قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

صلح و سازش پرونده ۳۰۰ میلیون تومانی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.