استاندار کرمان با اهدای لوح تقدیر به مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از کمیته امداد این استان به‌عنوان دستگاه برتر در امر اشتغال استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با حضور معاون اجرایی معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد و جمعی از اعضای کارگروه اشتغال استان طی لوحی از تلاش‌های کمیته امداد استان کرمان در زمینهٔ اشتغال و خودکفایی مددجویان و محرومان تقدیر و تشکر کرد.

بر پایه این گزارش در این تقدیرنامه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان آمده است: حرکت در جهت سیاست‌های مدون کشور به‌ منظور دستیابی به ایجاد اشتغال، رفاه اجتماعی و افزایش ثروت ملی، گامی است که جنابعالی و همکارانتان در طول اجرای برنامه پرداخت تسهیلات خوداشتغالی استان برداشته و حامی تولید و تولیدکنندگان و در واقع تقویت‌کننده اشتغال استان بوده‌اید.

همچنین در این تقدیرنامه آمده است؛ بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از شما و همکاران پرتلاشتان اعلام کرده و از خداوند منان توفیق روز افزون در انجام وظایف و خدمت صادقانه به مردم عزیز استان در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری آرزومندم.

 تعهد کمیته امداد استان کرمان در کارگروه اشتغال استان در سال گذشته ایجاد چهار هزار فرصت شغلی بود که با تلاش‌های صورت گرفته توسط امدادگران کمیته امداد و جذب ۱۱۷ درصد تسهیلات اشتغال این نهاد موفق به ایجاد ۶۲۶۸ فرصت شغلی برای مددجویان و محرومان شد.
انتهای پیام/ی

تقدیر از کمیته اماد به دلیل ایجاد اشتغال

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار