عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اساسی‌ترین تفاوت‌های نیرو‌های مسلح ما با دیگر نیرو‌های مسلح دنیا را در سلاح عقیده دانست.

اصلی‌ترین سلاح نیرو‌های مسلح ما سلاح عقیده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آیت الله خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای سایت سوباشی که در منطقه پدافند هوایی شمال غرب برگزار شد گفت: به همان اندازه که به عرصه‌های فنی بها داده می‌شود شما عزیزان که بخش سخت افزاری و کلیدی ارتش هستید، باید به همان اندازه به بخش نرم افزاری و عقیدتی هم اهمیت بدهید.

او با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما با این شادابی اعتقادی زنده اند و جامعه ما را زنده نگه می‌دارند افزود: دشمن قدرت نیرو‌های مسلح ما را شناخته به همین جهت توان و جرآت حمله ندارد و از سویی نیز نیرو‌های ما در کمال وحدت و برادری هستند و دشمنان می‌دانند اگر نیروهدی ما با این وحدت وارد میدان شوند قطعاً مشت محکمی بر پیکره آن‌ها خواهند زد.

خاتمی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما در عرصه فنی برترین و در عرصه اعتقادی هم در مرتبه بالایی هستند افزود: نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عنصر شهامت شاداب و سرزنده اند و به نحو اخسن ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند.

همچنین در این جلسه امیر سرتیپ عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: منطقه دوم پدافند هوایی شمالغرب یکی از مناطق ۹ گانه نیروی پدافند ارتش است که ماموریت دارد از آسمان ۵ استان (آدربایجان شرقی - آذربایجان غربی - زنجان - اردبیل و کردستان) حفظ و حراست کند که با توجه به وجود سامانه‌های به روز و قدرتمند پدافندی، این ماموریت‌ها را به انجام می‌رساند.

او ادامه داد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۳ هزار و ۷۰۰ نقطه کشور عزیزمان استقرار دارد که با تلاش شبانه روزی خود هیچ روزنه نفوذی برای دشمنان باقی نگذاشته است و امروز شاهدیم که بیش از هزار پرواز خارجی از آسمان امن کشورمان عبور می‌کنند که وظیفه رصد پایش کنترل و امنیت این پرواز‌ها نیز توسط پدافند‌هایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

نیرو‌های مسلح با روحیه شاداب و  اعتقادی جامعه را زنده نگه می‌دارند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.