رئیس کل دادگستری استان اردبیل از اجرای طرح هر مسجد، آزادی یک زندانی برای اولین بار در کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح هر مسجد، آزادی یک زندانی گفت: این طرح برای اولین بار در سطح کشور در استان اردبیل مطرح شد که بعنوان طرح ملی مورد استقبال استان‌های دیگر قرار گرفته است و به دنبال آن طرح جشن بزرگ از قربان تا غدیر را نیز از جمله طرح‌هایی ذکر کرد که می‌تواند در جلب مشارکت‌های مردمی بسیار موفق باشد.

او ضمن قدردانی از هیات امنای ستاد دیه استان اردبیل در جلب مشارکت‌های مردمی تعداد جشن‌های گلریزان و گستردگی آن در سطح استان را اتفاق بسیار خوشایندی دانست که با همکاری و مشارکت خیرین و مردم ولایی در استان افتاده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: فرهنگ ایثار و گذشت که برگرفته از مکتب امام حسین علیه السلام و عاشورا است، یکی از مهمترین و تأثیر گذارترین عواملی است که می‌توان با ترویج و توسعه و نیز بهره مندی از ظرفیت بسیار ارزشمند آن بسیاری از مشکلات را در جامعه حل نمود.

عتباتی تقویت بردباری، بالا بردن آستانه تحمل و صبر را از دیگر عواملی ذکر کرد که می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک بسیار زیادی نماید.

او با قدردانی از نهاد‌های فرهنگی تأثیر گذار در ترویج و توسعه فرهنگ کمک به همنوع، اقدامات و عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل را در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار مربوط به برگزاری جشن‌های گلریزان در سطح استان اردبیل بسیار خوب و مطلوب عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

جشن بزرگ از قربان تا غدیر در اردبیل برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.