معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج خبر داد.

اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محرم روزبه معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، با بیان اینکه این برنامه با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در این استان برگزار می‌شود، افزود:  به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه های هفته ازدواج از ۱۲ تا ۱۸ مرداد در همدان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته هفته ازدواج در استان تشکیل شده است ،اظهار داشت:  بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در استان همدان برگزار می‌شود.

روزبه ، برگزاری همایش تجلیل از فعالان حوزه ازدواج و زوج‌های جوان و همچنین برگزاری نمایشگاه حوزه ازدواج جوانان را از شاخص‌ترین برنامه این هفته عنوان کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان افزود : برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی جوانان با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تشکیل مجمع خیرین ازدواج از دیگر برنامه‌های این هفته است.

این مسئول اضافه کرد: در هفته ازدواج از زوج های جوان همدانی با مهریه ۱۴ سکه با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: رفع نیاز جوانان در زمینه ازدواج و تسهیل این امر هدف اصلی مسئولان است و همه وظیفه داریم با آگاهی بخشی به جامعه و ایجاد حس امید در جوانان در این راستا گام برداریم.

انتهای پیام/ج

از زوج های با مهریه ۱۴ سکه تجلیل می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.