مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی از محور شازند-خمین-محلات-دلیجان به عنوان کریدور جذب گردشگر خبرداد.

محور شازند-خمین-محلات-دلیجان کریدور جذب گردشگرعلیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری  استان مرکزی در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان دلیجان در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  از طرح جامع گردشگری محور شازند-خمین-محلات-دلیجان به عنوان محور گردشگری استان مرکزی نام برد.

ایزدی افزود: بازنگری مطالعات جامع گردشگری محور شازند-خمین-محلات-دلیجان به عنوان کریدور جذب توریست در دست انجام است.

وی اضافه کرد: تسهیل در اعطای مجوز‌های گردشگری، معرفی جاذبه‌ها و حمایت از تشکل گردشگری استان مرکزی و اعطای بسته‌های حمایتی در جذب گردشگر از برنامه‌های انجام شده است.

سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مناطق جاسب، نراق و دلیجان

سلیمانی فرماندار شهرستان دلیجان هم گفت: ۱۰ طرح مهم گردشگری با سرمایه گذاری بخش خصوصی این شهرستان کلید خورده و آورده سرمایه گذاران بخش خصوصی برای این طرح‌ها ۱۳۰ میلیارد ریال و در مناطق جاسب، نراق و دلیجان در دست انجام است.

سلیمانی افزود: این طرح‌ها در حوزه تقویت زیرساخت‌های اقامتی و بوم گردی؛ مرمت کاروانسرای دودهک دلیجان، ایجاد مجتمع‌های بین راهی و آماده سازی امان تفریحی در برخی از جاذبه‌های گردشگری است.

وی اضافه کرد: تقویت اقتصاد گردشگری از راهبرد اولویت دار در این شهرستان است و در این راستا پیگیری جدی برای طرح‌های سرمایه گذاری در جاذبه‌های روستای کهک نیز در دست انجام است.

جلسه ستاد تسهیلات سفرشهرستان دلیجان با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی درسالن جلسات فرمانداری این شهر برگزارشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
معرفی فرصت های سرمایه گذاری به مردم