دبیر اولین جشنواره سبدبافی شهرستان مرند گفت:نخستین جشنواره سبدبافی کشکسرای شهرستان مرند برای اولین بار با هدف معرفی این صنعت دستی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، باباپور دبیر اولین جشنواره سبدبافی شهرستان مرند گفت: اولین جشنواره سبدبافی کشکسرای شهرستان مرند روز شنبه ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های این جشنواره افزود: در این جشنواره غرفه‌های عرضه و فروش مستقیم محصولات و صنایع دستی برپا شده و برنامه‌های متنوع از جمله موسیقی زنده و نمایش، تجلیل از فعالین عرصه سبدبافی اجرا خواهد شد.

دبیر اولین جشنواره سبدبافی شهرستان مرند با اشاره به اینکه این جشنواره برای اولین بار با همکاری چند نهاد برگزار می‌شود، تاکید کرد: در این جشنواره از المان سبد شهر کشکسرای و تمبر سبد کشکسرای رونمایی می‌شود.

باباپور از آموزش رایگان صنعت سبدبافی خبر داد و گفت: همچنین در این جشنواره، یک روز به نام روز سبد کشکسرای تعیین و نامگذاری خواهد شد تا براین اساس، در جهت معرفی هر چه بیشتر این صنعت دستی و ارتقای این هنر شهرستان مرند قدم برداریم.

گفتنی است: هفته گذشته نیز نخستین جشنواره زردآلوی مرند با حضور امام جمعه مرند و معاون استاندار آذربایجان شرقی در کاروانسرای یام برگزار شد.

 

انتهای پیام/ش

آموزش رایگان صنعت سبدبافی در شهرستان مرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار