رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در توئیتر نماینده دموکرات منتقد سیاست‌های دولت واشنگتن را هدف حملات لفظی قرار داد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دوشنبه شب بار دیگر «الایجا کامینگز»، رئیس کمیته اصلاحات و نظارت مجلس نمایندگان آمریکا را، که کمیته وی مسئولیت چندین مورد تحقیق درباره عملکرد دولت ترامپ را بر عهده دارد، هدف حملات لفظی قرار داد.

ترامپ در توییتر خود نوشت: آمار و ارقام شهر بالتیمور از نظر جرم و جنایت و وضع اقتصادی در میان دیگر شهر‌های آمریکا بدترین است. میلیارد‌ها دلار در طول چندین سال برای این شهر اختصاص داده شد؛ اما هیچ فایده‌ای نداشت. این پول یا دزدیده شده و یا به هدر رفته است. از الایجا کامینگز بپرسید که چه بلایی بر سر این پول آمده است. او باید با کمیته نظارتی اش روی خودش تحقیق کند!

رئیس جمهور آمریکا در توییت دیگری نوشت: الایجا کامینگز هرگز به مرز جنوبی آمریکا نرفته است و با این حال بر سر افراد خوبی که کار خود را انجام می‌دهند فریاد می‌زند. (عبور و مرور در مرز مکزیک کاهش یافته و دیوار مرزی در حال ساخته شدن است). حتی با وجود کمک نکردن دموکراتها، مرز در حال بهبود است!

ترامپ در چند روز گذشته الایجا کامینگز و حوزه انتخابیه او یعنی بالتیمور را هدف حملات لفظی قرار داده است. ترامپ در نخستین توییت انتقادی از کامینگز او را یک «قلدر وحشی» نامید و اعلام کرد که حوزه انتخابیه او شرایط بسیار بد و خطرناکی دارد و مملو از موش و انواع جانوران جونده است.

کامینگز هم پیش از این بار‌ها سیاست‌های مهاجرتی ترامپ و رفتار نیرو‌های دولتی با مهاجران در مرز جنوبی کشور را محکوم کرده است. او هفته گذشته از کوین مک آلینان، وزیر امنیت کشور به دلیل وضع تأسف بار بازداشتگاه‌های مرزی مهاجران به شدت انتقاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار