ادامه یافتن طرح مقابله با بی حجابی در جامعه از سوی پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه یافتن طرح مقابله با بی حجابی در جامعه از سوی پلیس، گفت : این برخورد‌ها در راستای مطالبات مردمی و خواسته اکثر شهروندان صورت می‌گیرد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : حجاب یک وظیفه شرعی است که بر عهده مسلمانان گذاشته شده و ما ملزم به رعایت آن هستیم.

وی گفت : در کشور ما نیز بحث حجاب به عنوان یک اصل پذیرفته شده مورد توجه و اقبال عموم مردم و خانواده‌ها قرار دارد، حال ممکن است عده معدودی کمتر به آن توجه کنند.

جاویدان با بیان اینکه رعایت حجاب در کشور قانون بوده و عدم رعایت آن بی قانونی محسوب می‌شود، گفت: پلیس وظیفه دارد تا با هرگونه بی قانونی در هر چارچوبی که باشد برخورد کند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: البته پلیس در ابتدا سعی می‌کند با تذکرات شفاهی و کتبی افراد بی حجاب را متوجه کار نامناسبشان کند و در صورت عدم توجه و تکرار این قضیه برخورد‌های جدی تری داشته باشد.

وی تصریح کرد: حمایت اقشار مختلف مردم از طرح پلیس نشان می‌دهد که برخورد با موضوع بی حجابی یک مطالبه عمومی در جامعه بوده و قطعا با جدیت ادامه خواهد یافت.

جاویدان تصریح کرد: در استان نیز پاسخ به این مطالبه عمومی از سوی پلیس دنبال می‌شود، هرچند خوشبختانه در کرمانشاه نسبت به برخی استان‌های دیگر شرایط بهتری را شاهد هستیم و اکثریت مردم پوشش مناسب را دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش هدف پلیس را از اجرای طرح‌های مختلف، ارتقاء امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان عنوان کرد و گفت: ماموران انتظامی کرمانشاه خود را خدمتگذار مردم می‌دانند.

وی در پایان تلاش برای افزایش امنیت جامعه و برخورد با هرگونه اخلال در نظم جامعه را از مهمترین برنامه‌های پلیس برشمرد .

 

 

انتهای پیام/د

حجاب یک وظیفه شرعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.