رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو کرمانشاه گفت : برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش مبلغ 5 میلیارد و 300 میلیون ریال پرداخت گردیده است .

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سیدمهدی حجازی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو کرمانشاه گفت : برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه درقالب 17 پرونده به مبلغ 5 میلیارد و 300 میلیون ریال پس از بررسی و تصویب در کمیسیون اشتغال این اداره پرداخت گردیده است .

وی گفت : شناسائی مددجویان مستعد و تشکیل پرونده جهت اجرای طرح اشتغال در حال انجام است و این اداره با تسریع بخشیدن در ایجاد اشتغال مددجویان تاکید دارد که انشاءالله بتوانیم فرصت شغلی چشمگیر برای مددجویان در قالب طرح های خودکفائی و راهبران شغلی ایجاد نماییم.

برگزاری طرح آموزشی وارثین برای دانش آموزان، تحت حمایت کمیته امداد اسلام آباد غرب

طرح آموزشی وارثین برای دانش آموزان، تحت حمایت کمیته امداد اسلام آباد غرب در اردوگاه فجرهمدان برگزار شد .

رئیس کمیته امداد اسلام آباد غرب گفت : خودباوری، استفاده از استعداد جوانی، ایجاد امید، نشاط و بالندگی در جوانان، تربیت رشد فکری و ایمانی، ایجاد نظم اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، تقویت مهارت‌های ذهنی و فناوری متناسب با سن دانش آموز و تقویت بصیرت افزایی ولایتمدارانه بر اساس تعالیم اسلامی از جمله اهداف برگزاری این طرح بوده است.

بیگزاده افزود: در این اردوی ۱۵روزه با حضور ۹دانش آموز، موضوعاتی مانند اخلاق و تهذیب ، عقاید ، مهارت‌های جوانی ، خلاقیت و ... مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

رییس کمیته امداد اسلام آباد غرب با بیان اینکه دانش آموزان برتر در کانون فرهنگی تربیتی درطرح وارثین حضور دارند گفت: افراد پذیرفته شده در طرح وارثین ۸روزه به همدان اعزام شدند .

 

 

انتهای پیام/د

ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.