سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:تیم شرایط خوبی دارد و خوشبختانه امروز اضافه شدن ۳ بازیکن سربازمان در این بازی قطعی شده و امروز به اردوی تیم برمی‌گردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید حاج‌رسولی‌ها سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن از وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از اعزام به امارات متحده عربی ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و خوشبختانه امروز اضافه شدن ۳ بازیکن سربازمان در این بازی قطعی شده و امروز به اردوی تیم برمی‌گردند.

او افزود: روز شنبه ۱۲ مردادماه به سمت امارات متحده عربی حرکت می‌کنیم و ۱۴ مردادماه برابر الاتحاد بازی کرده و یک روز بعد به اصفهان بازمی‌گردیم. امیدواریم که با دعای دوستان و مردم بتوانیم با دست پر برگردیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امشب به اهواز می‌رویم تا فردا یک بازی دوستانه با فولاد برگزار کنیم، هدف از این بازی آشنایی بیشتر بازیکنان با شرایط آب و هوایی دبی و بالا رفتن آمادگی جسمانی و روحی-روانی آن‌ها است.

او در مورد بازیکنان مصدوم و محروم این تیم برای بازی با الاتحاد خاطرنشان کرد: تنها بازیکن محروم ما میلاد فخرالدینی است که بعد از اتفاقات بازی با الزوراء از طرف AFC با ۳ جلسه محرومیت روبه‌رو شد که در بازی مقابل النصر یک جلسه آن را پشت سر گذاشته و در این مرحله هم محروم است، اما خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم و سایر بازیکنان در صحت و سلامت هستند.

حاج‌رسولی‌ها در پایان از عدم توجه مسئولان ورزش به ذوب‌آهن در آستانه بازی مرحله یک هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان گلایه کرد و ادامه داد: انتظار داشتیم که تا حدودی به ما نگاه ملی شود. نه فقط نماینده اصفهان بلکه تنها نماینده ایران در رقابت‌های باشگاهی آسیا هستیم. از مسئولان و متولیان فوتبال ایران انتظار داشتیم که به این وضعیت نگاه بهتری داشته باشند، اما اشکالی ندارد. ذوب‌آهن این مظلومیت را سال‌های سال داشته و امسال هم مثل سال‌های قبل با دست پر برمی‌گردیم.

انتهای پیام/م

 

وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از اعزام به امارات متحده عربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.