مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به زودی در یک کنفرانس خبری پاسخگوی اصحاب رسانه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حواشی تیم فوتبال پرسپولیس در روز‌های اخیر به دلایل مختلف بسیار زیاد شده و از سویی دیگر ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اصحاب رسانه تاکنون پاسخ نداده تا حواشی این باشگاه زیاد‌تر از قبل شود.

به دلیل حضور سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند در ساختمان باشگاه، اصحاب رسانه به خیابان سئول رفتند تا وضعیت این ۲ بازیکن را پیگیری کنند که ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه از ساختمان خارج شد و زمانیکه خبرنگاران از او سوال می‌کردند، او پاسخ نداد و سوار ماشین شد.

البته عرب در پاسخ به سوال خبرنگاران جواب بی مربوط می‌داد و همچنین درباره به خدمت گرفتن بازیکن خارجی بیان کرد که درحال مذاکره در این باره هستند.

سپس بعد از اینکه خبرنگاران به او بابت برخورد‌هایی که شده و ناراحت هستند، گفت، به زودی (هفته آینده) من و گابریل کالدرون، سرمربی تیم به زودی در یک کنفرانس خبری پاسخگوی اصحاب رسانه خواهیم بود و به سوال‌های شما شفاف پاسخ خواهیم داد.

البته چندی پیش هم پس از حضور کالدرون در پرسپولیس، قرار بود نشست خبری این مربی برگزار شود که پرسپولیسی ها اعلام کردند این نشست لغو است و به نظر می رسد دلیل آن اتفاق، شکایت احتمالی بود.

به هرحال در چند ماه گذشته حواشی زیادی در پیرامون باشگاه پرسپولیس و ایرج عرب بوده و باید دید در نشست خبری هفته آینده چه صحبت هایی مطرح خواهد شد و آیا دلیل جدایی رسمی برانکو، قرارداد های عجیب و غریب و ... مشخص می شود یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات پرسپولیس/ ۷ ورودی و ۷ خروجی

شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس

مهاجم خارجی پرسپولیس تا ۴۸ آینده در تهران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار