مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۷ ویژه برنامه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته ازدواج (۱۲ تا ۱۸ مرداد) در این استان اجرا می‌شود.

بیش از ۱۷ برنامه ویژه هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۶ جشنواره ویژه هفته ازدواج در شهرستان‌های زاهدان، خاش، هامون، زابل، زهک و سراوان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در صورت تامین اعتبار در سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نیز ویژه برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۸۵ کارگاه آموزشی ویژه ازدواج در سه ماهه نخست امسال برای ۲ هزار و ۵۵۰ نفر در این استان برگزار شده است.

او  بیان کرد: همچنین پارسال ۱۵۷ کارگاه ویژه ازدواج با حضور چهار هزار و ۷۱۰ نفر در سیستان و بلوچستان برگزار که به هزار و ۱۰۰ نفر به طور رایگان مشاوره ارائه شد.

کرد زابلی بیان کرد: پارسال تنها یک مرکز مشاوره ازدواج در سیستان و بلوچستان بود که امسال به چهار مرکز ارتقا یافته است.

او اظهار داشت: ۳۳۷ نفر از ابتدای امسال تا کنون به مراکز مشاوره ازدواج سیستان و بلوچستان مراجعه و از خدمات مشاوره‌ای این مراکز بهره‌مند شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امسال هفت نفر متقاضی دریافت پروانه تخصصی مرکز مشاوره ازدواج در این استان هستند که بزودی این مراکز افتتاح خواهند شد.

او بیان کرد: کمپین ازدواج با موضوع مهریه و همسر مناسب امسال در هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان راه اندازی می‌شود.

کرد زابلی تصریح کرد: همچنین نمایشگاه عرضه کالا و خدمات با محوریت حمایت از کالای ایرانی با تخفیف ویژه به زوج‌های جوان در محل نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان از امروز به مدت یک هفته برپا می‌شود.

او بیان کرد: ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان با ظرفیت مراکز مشاوره ورزش و جوانان، تجلیل از زوج‌های موفق، برگزاری اردوی گردشگری ویژه زوج‌های جوان، تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم، نشست مجمع خیران با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، رونمایی از کتاب آموزش پیش از ازدواج، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح استان و تجلیل از زوج‌های جوان از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۱۲۳ موسسه مردم نهاد در حوزه جوانان در این استان مشغول به فعالیت هستند.

او  اظهار داشت: خانه جوان در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان شروع بکار کرده و در بقیه شهرستان‌ها نیز از اماکن استیجاری استفاده می‌شود.

کرد زابلی با اشاره به اینکه تمام طرح‌های عمرانی حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان هم اینک فعال هستند افزود: ۲۱ میلیارد تومان اعتبار امسال برای تکمیل این طرح‌ها تخصیص یافته است.

او بیان کرد: هم اینک ۱۲۶ طرح و پروژه عمرانی حوزه ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان فعال است.

انتهای پیام/ع

ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار