نیروی هوایی روسیه موفق شد حملاتی که پایگاه‌های ارتش سوریه را هدف قرار داده بود، خنثی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروی هوایی این کشور توانسته با پشتیبانی خود، حملاتی را که پایگاه‌های ارتش سوریه را روز گذشته هدف قرار داده بود، خنثی کند.

همچنین راشاتودی به نقل از «سرگئی رودسکوی» رئیس اداره عملیات ستاد ارتش روسیه اعلام کرد: حملات عناصر مسلح از منطقه ادلب در طول ۴ ماه، منجر به کشته شدن ۱۱۰ نفر از سربازان سوری شده است.

رودسکوی همچنین گفت: کلاه سفید‌ها از طریق عملیات گمراه سازی رسانه‌ای تلاش دارند تا روسیه را متهم سازند که غیرنظامیان را در ادلب هدف قرار می‌دهد.

رئیس اداره عملیات ستاد ارتش روسیه در ادامه تصریح کرد: سرزمین‌هایی که واشنگتن و ائتلاف بین المللی در منطقه فرات سوریه در دست دارند، در طی ماه‌های ژوئن و ژوئیه شاهد ۳۰۰ عملیات تروریستی بوده که ۲۲۵ نفر در آن‌ها جان خود را از دست دادند.

وی همچنین گفت: علاوه بر آموزش عناصر مسلح، یگان‌های آمریکایی در سوریه اقدام به غارت تأسیسات و میدان‌های نفتی در منطقه فرات می‌کنند. شرکت‌های آمریکایی شمار کارمندان خود را در پایگاه‌های نفتی سوریه در منطقه فرات افزایش داده اند که شمار آن‌ها اکنون به بیش از ۳۵۰۰ نفر می‌رسد.

این مقام روس آمریکا را مسئول کشته شدن غیرنظامیان در اردوگاه رکبان دانست که از انجام هرگونه اقدامی در زمینه حل بحران انسانی در آنجا خودداری می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار