در مراسمی مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کردستان با حضور دبیر کل این اتحادیه ومسئولان استانی معرفی شد.

معرفی مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر این انجمن که امروز در سالن ایثار سنندج برگزار شد اظهار داشت:۱۳ آبان ماه جاری مصادف با چهلمین سالگرد تاسیس انجمن اسلامی دانش آموزی در کشور است.
حسین تاریخی یکی از وظایف و فعالیت‌های این انجمن را فرصتی برای توانمندسازی دانش آموزان بیان کرد و افزود: رسالت این اتحادیه علاوه بر شرح وظایف محوله، تقویت بال علمی دانش آموزان در کنار بال معنوی و تربیتی آنهاست.
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، فعال شدن دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی در تمامی شهرستان‌های استان را گامی مهم در پیشبرد اهداف انجمن اسلامی ذکر کردو افزود:این انجمن یک جریان اصیل انقلابی است که وظیفه آن پاسداری و صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است
رشید قربانی با آرزوی موفقیت برای مسئول جدید این اتحادیه، بر لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی در مدارس کردستان تاکید کردو افزود:توجه به وظایف اخلاقی، اعتقادی و هنری سه اصلی است که اجرا و تحقق آن میتواند در راستای پیشبرد سیاست‌های آموزش و پرورش موثر باشد.
وی مشکلات و چالش‌های آموزشی را از مهمترین موضوعات مورد بحث در آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: وجود یک نظام آموزشی قوی و هدفمند، باعث شکوفایی علمی و به حرکت درآمدن چرخ‌های اقتصادی و معنوی یک جامعه خواهد شد.
در پایان این مراسم سید علیرضا عزیزی به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی کردستان انتخاب و از زحمات و تلاش‌های محسن احمدیان قدردانی شد.

انتهای پیام/ت

تودیع و معارفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.