مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان از انهدام شبکه سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی خبر داد.

انهدام شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانیعلی اکبر کریم پور، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: گروه‌هایی در فضای مجازی و حقیقی به طور شبکه‌ای در استان همدان اقدام به دعوت دختران و بانوان همدانی برای حضور در میهمانی‌هایی با اهداف ضد فرهنگی و اسلامی می‌کردند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان در فضای مجازی برای تغییر سبک زندگی اسلامی در کشورمان اظهار داشت: این گروه‌ها با شرایط همراه نداشتن دستگاه‌های صوتی و تصویری و نیاوردن فرزندان پسربه میهمانی‌ها ابتدا اعتماد سازی می‌کردند و در میهمانی‌های بعدی با آوردن خواننده و رقاص از تهران و در اختیار گذاشتن مشروبات الکلی افراد را منحرف می‌کردند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه هدف اصلی این گروه فروپاشی بنیان خانواده بود افزود: این افراد با جدا کردن بانوان از بنیان خانواده و برگزاری میهمانی‌های اشرافی به سبک غربی برای تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی تلاش می کردند و بیشتر مخاطبان آن‌ها بانوان فرهنگی، آرایشگران و خانم‌های خانه دار بودند.

کریم پور اظهار داشت: این افراد مخاطبان خود را با کلمات فریب دهنده گول می‌زدند و می‌خواستند ساعتی از شوهر و فرزندان خود دور باشند و فقط به خودشان فکر کنند و شاد باشند.

وی گفت: این شبکه سازماندهی شده و بهره مند از حمایت‌های مالی دشمنان داخلی و خارجی ، با پیگیری اطلاعاتی نیرو‌های سپاه استان همدان شناسایی شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان اظهار داشت: با پیگیری مراجع قضایی این شبکه ترویج سبک زندگی غربی بانوان در استان همدان منهدم و افراد مورد حمایت دشمنان در شکل گیری و اجرای این شبکه دستگیر شدند.

انتهای پیام/ن

انهدام شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان همدانی

برچسب ها: سپاه ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.