رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۷۸۶ سهمیه از مجموع سهمیه ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفری استخدام آزاد آموزش و پرورش درکشور به استان بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمد الله اژدری افزود: از مجموع سهمیه ۱۶ هزار و ۲۰۰ نفری استخدام آزاد آموزش و پرورش در کشور سهم استان بوشهر، ۲.۵ درصد معادل ۴۱۴ نفر است و از محل دانشگاه فرهنگیان نیز ۳۷۲ نفر جذب می‌شوند.

وی ادامه داد: از این تعداد سهمیه استخدام آزاد برای این استان ۲۴۸ نفر مرد و ۱۶۶ نفر زن هستند.

 رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: از محل سهمیه استخدام آزاد آموزش و پرورش بوشهر ۲۰۷ آموزگار ابتدایی، ۱۱۸دبیر، ۳۵ هنرآموز، ۳۴ مربی پرورشی و مشاور و ۲۰ معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت هستند.

اژدری یادآور شد: افزون بر این امسال ۳۷۲ نفر از دانشگاه فرهنگیان نیز می‌توانند جذب آموزش و پرورش شوند که شامل ۲۲۲ نفر آموزگار ابتدایی، ۸۱ دبیر، ۴۰ مربی پرورشی و تربیتی، ۱۵ معلم استثنایی و ۱۴ هنرآموز خواهد بود.

وی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی آموزش و پرورش استان بوشهر بیشترین تعداد سهمیه در نظر گرفته شده مربوط به دوره ابتدایی است و براساس رای دیوان عدالت اداری بومی گزینی از شرایط پذیرش استخدام آزاد حذف شده است.

رئیس گروه طرح و برنامه آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: زمان دقیق ثبت نام و برگزاری آزمون اعلام می‌شود و افراد علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اداره کل آموزش و پرورش استان پیگیر زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشند.

اژدری درباره جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر، افزود: شرط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان الزامی بودن کسب نمره علمی ۶۵۰۰ است و شرایط بومی گزینی براساس ضوابط قطب بندی و ضرایب اختصاص داده شده به نیرو‌های بومی در جذب نیرو‌های دانشگاه فرهنگیان لحاظ می‌شود.

وی بیان کرد: نبود ظرفیت خوابگاهی مناسب برای دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر، سهمیه اختصاصی استان در دانشگاه فرهنگیان را کاهش داده است.

انتهای پیام/ک

استخدام در آموزش و پرورش استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.