دو برابر شدن فروش گوشی‌های پیکسل در سه ماه دوم ۲۰۱۹

آمار و ارقام نشان می‌دهند که گوشی‌های پیکسل گوگل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ دو برابر فروش داشتند.

دو برابر شدن فروش گوشی‌های پیکسل در سه ماه دوم امسالبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Alphabet که زیر نظر گوگل کار می‌کند، میزان درآمد این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد. در کنفرانسی که شرکت سران شرکت گوگل برگزار کردند، مدیرعامل این شرکت، ساندار پیچای اعلام کرد که میزان فروش گوشی‌های پیکسل این شرکت نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش داشته است. این رشد در میزان فروش گوشی‌های پیکسل، نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی را نشان می‌دهد، چون سه ماه قبل، این میزان آنقدر کم بود که سران شرکت گوگل از فروش گوشی‌های خود ناامید شده بودند.


بیشتر بخوانید: اپل در تگزاس کارخانه جدید تاسیس می‌کند


پس از کمی بررسی مشخص شد که دلیل این بیشتر بودن میزان فروش گوشی‌های پیکسل گوگل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ چیست. دو گوشی میان‌رده امسال گوگل، Pixel 3a و Pixel 3a XL در سه ماهه دوم امسال رونمایی و عرضه شدند که همین دلیل بر بیشتر شدن فروش پیکسل در جهان شده است. حتی اگر پیکسل‌های میان‌رده گوگل مورد تقاضا نبودند، گوگل در گزارش مالی خود پیشرفت می‌دید. اینگونه که مشخص شده، میان‌رده‌های پیکسل با دوربین باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه، طرفداران زیادی پیدا کردند. این دو گوشی قیمتی بین ۳۹۹ و ۴۷۹ دلار دارند و در مدت ۱۰ هفته‌ای که عرضه شده‌اند، میزان فروش بالایی داشته‌اند. این گوشی‌های میان‌رده در سایت گوگل در قسمت دیگر محصولات هستند و با این وجود میزان درآمد در این قسمت از ۴.۴۳ میلیارد دلار به ۶.۱۸ میلیارد دلار رسیده است.

دو برابر شدن فروش گوشی‌های پیکسل در سه ماه دوم امسال

علاوه بر میزان درآمد گوگل از فروش گجت‌ها و محصولات خود، این شرکت از سرویس‌هایی نظیر یوتیوب هم درآمد زیادی داشته است که دیده می‌شود، سرویس‌های مختلف گوگل از ۱۶ تا ۲۳ درصد برای این شرکت افزایش درآمد داشته‌اند و روی هم رفته نسبت به سه ماهه اول سال ۲۰۱۹، شش درصد افزایش درآمد را نشان می‌دهد.

برنامه آینده گوگل

گوگل در نظر دارد امسال، گوشی جدید پرچمدار خود را با نام Pixel 4 معرفی کند. گفته می‌شود این گوشی پرچمدار قرار است دارای فناوری جدید گوگل به نام Soli باشد. این فناوری یک سیستم راداری است که زمان جابجایی دستگاه را اندازه می‌گیرد و به کاربران پیکسل اجازه می‌دهد گوشی هوشمند خود را با حرکات دست و ژست‌های مختلف از راه دور کنترل کنند. گوگل به تازگی تصویری از محصول آینده خود را در فضای مجازی منتشر کرده که پنل پشتی آن را به نمایش گذاشته است اگرچه انتظار می‌رود محصولات جدید گوگل در ماه اکتبر معرفی شوند.

انتهای پیام/

افزایش درآمد گوگل با فروش گوشی‌های پیکسل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار