سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تیم ما در این فصل دچار تغییرات زیادی شده است و تقریباً ۷۰ درصد شاکله تیم ما تغییر پیدا کرده است.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که تیم گیتی پسند در لیگ جوانان موفق شده است که نتایج خوبی را کسب کند و الان در رده دوم جدول قرار دارند افزود: ما در دربازی آخر لیگ جوانان وقتی با نماینده کرج بازی داشتیم از ۵ بازیکن تیم ۳ نفر در تیم امیدمان حضور دارند و ۲ نفر هم در لیگ نوجوانان بازی می‌کردند و ما توجه ویژه‌ای به لیگ‌های پایه خود داریم.

بی غم: ۷۰ درصد شاکله تیم تغییر کرده است/ هیچ گونه تبانی در بازی‌های لیگ ندیده ام/ نقاط قوت و ضعف ارژن را بررسی کرده ایم

از جوانان خود در ترکیب استفاده می کنم

او افزود: ما از این جوانان نیز در ترکیب تیم بزرگسالان هم استفاده می کنیم و همان طور که می دانید در بازی های گذشته خود در لیگ برتر از وجود این جوانان در تیم استفاده کرده ایم و در بازی های بعد هم از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد. زیرا آن ها به خوبی توانسته اند که خود را در ترکیب اصلی تیم جا بیندازند.

هیچ گونه تبانی در بازی های لیگ ندیده ام

بی غم سرمربی تیم گیتی پسند درباره بحث این روزها که راجع به تبانی در لیگ نوجوانان به وجود آمده است اظهار داشت: من در مسابقاتی که در اصفهان برگزار شد در سالن حضور داشتم و هیچ گونه تبانی از سوی هیچ تیمی ندیدم و بازی ها هیچ مشکلی نداشتند.

توجه کافی به لیگ های پایه نمی شود

او در پاسخ به این که آیا به لیگ های پایه در کشور ما توجه می شود بیان داشت: به لیگ های پایه ما آن قدر که باید اهمیت داده شود، توجهی نمی شود. در همین بازی های لیگ برتر که در حال برگزاری است شما ببینید ما الان با ۴ توپ در حال تمرین هستیم که این وضعیت اصلا خوب نیست.

کیفیت توپ ها نسبت به پارسال خیلی بهتر شده است

سرمربی گیتی پسند درباره این که آیا کیفیت توپ ها نسبت به پارسال بهتر شده است گفت: بله خیلی بهتر شده است می توانم با قاطعیت بگویم که صد در صد کیفیت توپ ها نسبت به پارسال بهتر شده است.

بی غم: ۷۰ درصد شاکله تیم تغییر کرده است/ هیچ گونه تبانی در بازی‌های لیگ ندیده ام/ نقاط قوت و ضعف ارژن را بررسی کرده ایم

نقاط قوت و ضعف ارژن را بررسی کرده ایم

حیمد بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان درباره بازی این هفته در برابر ارزن شیراز نیز گفت: بازی با تیم ارژن یک بازی سخت است و ما روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم و با یک شناخت کافی به مصاف این تیم خواهیم رفت. 

به داور بازی اعتراضی نداشتم

بی غم درباره اعتراض خود به داوری که در بازی گذشته داشته است و منجر به اخراج او از کنار زمین شده است بیان داشت: من به نحوه داوری اعتراضی نکرده ام من فقط داشتم با ناظر بازی صحبت می کردم که نمی دانم چه شد که داوری بازی من را از کنار زمین اخراج کرد. به نظر من این یک سوء تفاهمی است که بین من و توانا (داور بازی) پیش آمده است. 

او افزود: من هیچ موقع درباره داوری صحیتی نکرده ام و بحث های داوری به من مربوط نیست و همان طور که گفتم یک سوء تفاهمی بود که پیش آمده است.

۷۰ درصد شاکله تیم تغییر کرده است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره وضعیت این تیم در 5 هفته گذشته از مسابقات لیگ برتر گفت: تیم ما در این فصل دچار تغییرات زیادی شده است و تقریباً ۷۰ درصد شاکله تیم ما تغییر پیدا کرده است. ما از اول فصل چند بازیکن خود را به خاطر مصدومیت از دست دادیم.

جوانان تیم با انگیزه بالا بازی می کنند

او افزود: ما الان ۵ مصدوم داریم که ۴ نفر آن‌ها اصلاً شرایط بازی کردن را ندارند و نمی‌توانند که ما را در بازی‌های بعد همراهی کنند. اما در تیم ما جوانانی حضور دارند که با انگیزه بسیار بالا بازی می‌کنند و توانسته اند که جای خالی مصدومان ما را پر کنند.

بی غم: ۷۰ درصد شاکله تیم تغییر کرده است/ هیچ گونه تبانی در بازی‌های لیگ ندیده ام/ نقاط قوت و ضعف ارژن را بررسی کرده ایم

به خاطر مصدومان تیم در دو هفته اول نتایج خوبی نگرفتیم

بی غم ادامه داد: تیم ما تا الان از نظر فنی بسیار خوب کار کرده است. درست است که در دو بازی اول نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم که این هم بر می گردد به مصدومانی که در تیم داریم.  اگر مصدومان ما هر چه زودتر خوب شوند و شرایط بازی کردن را پیدا کنند نحوه بازی کردن ما بسیار تغییر خواهد کرد.

امیدوارم مصدومان هر چه زودتر بهتر شوند

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره این که تا الان کدام بازیکنان مصدوم هستند و این که آیا آن ها به بازی بعد این تیم می رسند یا خیر بیان داشت: ما الان چند مصدوم داریم که نمی توانند برای ما بازی کنند. مهران عالیقدر، محمدرضا سنگ سفیدی، مرتضی عزتی، حسین فهیمی بازیکنان مصدومی هستند که من نمی توانم از آن ها در ترکیب استفاده کنم و من امیدوارم که هر چه زودتر بازیکنان مصدوم تیم خوب شوند تا ما بتوانیم از آن ها در بازی های حساس استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید:

مس باز هم پیروز نشد/ توقف شاهین در خانه/ وضعیت قرمز برای آذرخشی ها/ نماینده ساوه صدرنشین ماند

شمس:اگر تبانی در لیگ فوتسال نوجوانان اثبات شود باید با عوامل آن به شدت برخورد کرد/ نباید سرمربی تیم ملی وارد حاشیه شود

قلی زاده: مراسم تجلیل از وحید شمسایی در قم برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار