مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد گفت: واحد‌های تولیدی بتن آماده با رعایت قیمت مصوبه ابلاغی از سوی اتاق اصناف این شهرستان ملزم به اجرای دستورالعمل اجرایی هستند.

شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به نوسانات اخیر بازار در قیمت، اجرای دستوالعمل قیمت گذاری کالا و خدمات نرخ هر تن بتن آماده در این شهرستان با رعایت قیمت قانونی مشخص و به تمام واحد‌های تولیدی بتن ابلاغ شد.

او افزود: بر اساس این مصوبه قیمت هر بتن آماده با عیار ۴۰۰ کیلوگرم سیمان در یک متر مکعب در رده مقاومتی C۳۰ بتن ۸۹۰ هزار ریال، بتن آماده با عیار ۳۵۰ کیلوگرم سیمان در یک متر مکعب بتن در رده مقاومتی C۲۵ بتن ۸۳۰  هزار ریال، بتن آماده با عیار ۱۵۰ کیلوگرم سیمان در یک متر مکعب بتن در دره مقاومتی C۸  بتن  ۶۰۰ هزار ریال، حمل هر تن ۷۰ هزار ریال، پمپ هر تن ۵۰ هزار ریال، تعیین شده است.

شریف زاده اضافه کرد: واحد‌های تولیدی که دارای گواهی ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده هستند موظفند به قیمت تعیین شده، ۹ درصد ارزش افزوده را لحاظ کنند و آن را در جلو دید مشتری قرار دهند.

او از واحد‌های تولیدی بتن سازی سطح شهر که قیمت مصوب جدید را دریافت نکرده اند خواست برای دریافت قیمت مصوب به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مراجعه کنند.

مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد اظهار داشت: شهروندان درصورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه ستاد خبری ۱۲۴ یا ۴۲۴۴۳۲۰۶-۰۴۴ واحد بازرسی و نظارت اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ

تعیین قیمت هر تن بتن آماده در شهرستان مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.