جدیدترین خبرها از سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری + تصاویر

این روز‌ها سریال «۸۷ متر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری در تهران همچنان در حال تصویربرداری است و برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» این روز‌ها در تهران در حال انجام است و هم اکنون تمام بازیگران اصلی مقابل دوربین می‌روند. گروه در حال حاضر در بازار تهران حوالی چهار راه سیروس و در لوکیشن منزل اجاره‌ای خانواده «پوردَوَرانی» هستند و تا سه روز آینده برای ادامه فیلمبرداری به لوکیشن بیمارستان نقل مکان خواهند کرد.

جدیدترین خبرها  از سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری + تصاویر

سریال «۸۷متر» که در طول پروسه ساخت چند باری به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده ماجرای دو خانواده است که همزمان یک خانه را خریده‌اند و همین موضوع چالش‌های فراوانی را برای آن‌ها به همراه دارد.

سریال «۸۷ متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که هم اکنون در حال تولید است.

جدیدترین خبرها  از سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری + تصاویر

«۸۷متر» تازه‌ترین کار تلویزیونی کیانوش عیاری است که در کارنامه خود سابقه ساخت سریال‌های تحسین‌شده‌ای مثل «روزگار قریب» و «هزاران چشم» را هم دارد. پس از «روزگار قریب» عیاری بیش از یک دهه از تلویزیون به دور بود و در این مدت کار‌های سینمایی مثل «خانه پدری» و «کاناپه» را ساخت که یکی مجوز اکران به صورت محدود دارد و دیگری امکان اکران ندارد.

جدیدترین خبرها  از سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری + تصاویر

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

منبع:خبرآنلاین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار