باشگاه نفت مسجد سلیمان در نقل و انتقالات تابستانی پس از تیم فوتبال پارس جنوبی بیشترین ورودی و خروجی بازیکن را داشته است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان هجدهمین دوره لیگ برتر، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان وضعیت مشخصی برای فصل آینده نداشت و اوضاع آشفته نفت دوست‌داران این تیم را نگران کرده بود.

از یک سو مدیرعامل این باشگاه از سمت خود استعفا کرده بود و از طرف دیگر قرارداد فیروز کریمی که در ۵ بازی پایانی لیگ هدایت زردپوشان را بر عهده داشت تمدید نشد و مذاکرات با محمود فکری بی نتیجه ماند تا مسئولان باشگاه به فکر همکاری با مهدی تارتار سرمربی فصل گذشته پارس جنوبی جم بیفتند.

پس از مدتی به دلیل آنچه ناتوانی مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان در جذب بازیکن مورد نظر تارتار اعلام شد مذاکرات طرفین به بن بست خورد تا سکان هدایت این تیم برای فصل آینده خالی بماند و نگرانی‌ها بابت شرایط این باشگاه محبوب و ریشه دار به اوج خود برسد. چند روز بعد و در چرخشی عجیب تارتار با مسئولان نفت مسجد سلیمان به توافق رسید.

پس از حضور تارتار در نفت مسئولان این باشگاه جنوبی فعالیت خوبی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشتند و توانستند بازیکنان مد نظر این مربی را جذب کنند.

  • ورودی: احمد الجبوری، حامد نورمحمدی، حمید طاهری فرد، سعید کریمی، شاهین اخوی، علی آل کثیر، عماد میرجوان، محمد طیبی، محمود مطلق زاده، مهدی بیات، مهدی عیدی، میثم نقی زاده، وحید خشتان، کوروش ملکی
  • خروجی: علیرضا علیزاده، موسی کولیبالی، هیثم هاشمی‌زاده، یوسف وکیا، مجتبی بیژن، محمد شادکام

مهدی تارتار در فصل جدید حساب ویژه‌ای روی بازیکنان لیگ یکی باز کرده و با جذب ۷ بازیکن از لیگ‌های دسته پایین‌تر در این زمینه رکورددار است.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات پرسپولیس/ ۷ ورودی و ۷ خروجی

باشگاه سپاهان همچنان فعال در نقل و انتقالات

نقل و انتقالات تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران

فتحی: خبر‌های خوبی در راه است/ نقل انتقالات استقلال ادامه دارد

خروجی پرسپولیس چه کسانی هستند؟


انتهای پیام/

نقل و انتقالات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار