محمد بلوچی گفت : برای این ۴۱۸فرصت شغلی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای این طرح‌ها منظور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  محمد بلوچی  رئیس کمیته امداد شاهرود ضمن بیان اینکه ۴۱۸ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد شاهرود و میامی طی سال جاری ایجاد می‌شود، گفت: ۱۲ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای این تعداد طرح در نظر گرفته‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه تا پایان سال جاری ۱۷۷ طرح اشتغال‌زایی از طریق منابع تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ برای مددجویان کمیته امداد شرق استان سمنان ایجاد می‌شود، افزود: اعتبار در نظر گرفته‌شده برای این طرح‌ها شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان را شامل می‌شود.

رئیس کمیته امداد شاهرود بابیان اینکه همکاری بانک‌های عامل در تسریع پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی موجب رونق تولید و افزایش اشتغال می‌شود، ابراز داشت: از طریق صندوق قرض‌الحسنه ولایت نیز ۶۷۳ میلیون تومان اعتبار برای ۳۱ طرح اشتغال‌زایی در نظر گرفته‌شده است.

بلوچی بابیان اینکه جذب حداکثری تسهیلات اشتغال‌زایی برای خدمت‌رسانی به مددجویان در دستور کار قرار دارد در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این تسهیلات همکاری سایر ارگان‌ها، دستگاه‌ها و نهاد‌ها در حمایت از مددجویان می‌تواند نقش مهمی را در پایداری اشتغال ایجادشده ایفا کند.

وی افزود: ایجاد بازارچه‌های موقت یا اختصاص مکان دائم برای فروش محصولات مددجویان می‌تواند راهکاری برای حمایت از کارآفرینان و معرفی خیران اشتغال در این زمینه باشد و باید این نکته را در نظر گرفت که گرفتن تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد اشتغال در صورت نبود مکانی برای فروش و عرضه نمی‌تواند پایداری اشتغال را تضمین کند.

انتهای پیام/ح

۱۷۷ طرح اشتغال‌زایی از طریق منابع تسهیلات بند

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار