با اعلام مسئولان تیم فوتبال گل گهر سیرجان، ورزشگاه امام علی (ع) برای میزبانی از رقابت‌های این تیم در نوزدهمین دوره لیگ برتر آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه سکو‌های استادیوم امام علی (ع) ورزشگاه خانگی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ریزش کرد، سعید فتاحی مدیر مسابقات ساز مان لیگ شبانه به سیرجان سفر کرد تا شاهد روند بازسازی آن باشد.

فتاحی از تمام قسمت‌های مختلف استادیوم دیدن کرد و به رسانه‌ها گفت که ممکن است این روند بازسازی استادیوم پیش از فصل جدید به اتمام نرسد. این در حالی است که مسئولان فوتبالی سیرجان به تکاپو افتادند تا هرچه سریعتر با توجه به تعویق مسابقات لیگ برتر، این استادیوم را به هفته اول مسابقات لیگ نوزدهم برسانند.

یکی از مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان در مورد آخرین روند بازسازی این استادیوم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: چیزی که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و تنها قسمتی از سکو‌ها دچار ریزش شده است. خبر ریزش سکو‌ها شیطنت رسانه‌ای بود چرا که الان بازسازی روند خوبی به خود گرفته و هیچ مشکلی بابت بازسازی آن وجود ندارد.

او ادامه داد: با توجه به تعویق مسابقات لیگ برتر ممکن است بازسازی سکو‌ها و شماره گذاری‌ها صندلی‌ها تا بیست و ششم مرداد ماه به اتمام برسد و ورزشگاه تکمیل شود. در هر حال در مورد شروع بازی‌های لیگ هنوز تردید داریم. فعلا در مرحله شماره گذاری صندلی‌ها و نصب گیت‌ هستیم. همچنین در اندیشه این هستیم که بلیت الکترونیکی را به ورزشگاه امام علی (ع) برسانیم.


بیشتر بخوانید:

رنجبری: ماندنم در گل گهر انتخاب خوبی بود/ تفکرات ویلموتس به فوتبال ما کمک می‌کند

مهاجم سابق پرسپولیس از گل گهر جدا شد

مسئول صدور مجوز حرفه‌ای لیگ فوتبال: جان انسان‌ها مهمتر از فشردگی مسابقات است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار